اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

جبهه اقتصادی با تلاش در تولید، کارآفرینی و ایجاد اشتغال محقق می‎شود

قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: جبهه اقتصادی با تلاش در تولید، کارآفرینی و ایجاد اشتغال محقق می‎شود.

جبهه اقتصادی با تلاش در تولید، کارآفرینی و ایجاد اشتغال محقق می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی عزیزمحمدی عصر امروز در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در گرگان اظهار داشت: استکبار جهانی از طریق تحریم‎های فزاینده تلاش کرد تا به مقابله با نظام اسلامی برخیزد، اما تحمل مشقت‎های فراوان از سوی بخش تولید سبب شد تا چرخ صنعت همچنان پایدار بماند.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع تولیدی و پیشرفته اکثر تولیدکنندگان در درجه اول به بازار جهانی می‎اندیشند، تصریح کرد: در عرصه جهانی برخورداری از دانش فنی، ارتقای توانمندی، خلق محصول با ارزش افزوده بالا اهمیت این حوزه را اثبات می‎کند. 

سرمایه‎گذاران مورد حمایت سازمان گسترش قرار می‎گیرند

مدیرکل توسعه مناطق و امور استان‎ها متذکر شد: حوزه صنایع نوین از محل وجوه اداره شده و وام‎های کم‎بهره مورد حمایت قرار می‎گیرند و گلستان نیز یکی از استان‎های اولویت‎دار در این زمینه است.

عزیزمحمدی بیان داشت: کسانی که در صنایع پیشرفته قصد سرمایه‎گذاری داشته باشند از طریق سازمان گسترش مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص حمایت و ارتباط بخش صنعت و دانشگاه، ابراز داشت: با دانشگاه گلستان موافقت‎نامه‎ای با اعتبار 8 میلیارد ریال صورت گرفته است که یک تا دو پروژه پژوهشی با موضوع استحصال مواد پروتئینی از ضایعات کارخانجات دانه‎های روغنی است. 

با تعامل و همدلی می‎توان مشکلات را از میان برداشت

سرپرست مرکز طرح‎های نوین ابراز امیدواری کرد که با تعامل دانشگاه‎های استان شاهد دستیابی به دانش فنی در حوزه صنایع نوین باشیم و سازمان گسترش نیز در حوزه تجاری‌سازی و بازار محصولات استقبال و حمایت لازم را خواهد داشت.

عزیزمحمدی با بیان اینکه کشور ایران از منابع قابل توجهی برخوردار است، عنوان کرد: با روحیه تعامل و همدلی خوبی که در بین مسئولان وجود دارد می‎توان مشکلات را از میان برداشت و به پیشرفت صنعت استان کمک کرد.

وی با تأکید بر اینکه خواستن توانستن است، یادآور شد: با همت و تلاشی که تولیدگران و مسئولان برای پیشرفت استان در پیش گرفته‎اند، می‎توانند سهم گلستان را از تولید ملی ارتقا دهند.

قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطرنشان کرد: هر صنعتگر و سرمایه‎گذاری که آمادگی داشته باشد با سازمان گسترش در امر سرمایه‎گذاری مشارکت کند از حمایت این سازمان برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول