اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم‌:

شرکت در انتخابات مانند حضور در جبهه واجب است

فرماندار بم گفت: شرکت در انتخابات همانند حضور در جبهه دفاع مقدس واجب است.

شرکت در انتخابات مانند حضور در جبهه واجب است

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با بیان اینکه حضور در انتخابات همانند حضور در جبهه واجب است، اظهار داشت: حماسه‏ ملت ایران در دفاع مقدس، نمایشگر قله ظرفیت‌هاى انسانى مردم این سرزمین خدایى است.

وی افزود: ‌فداکاری‌ها‌ى جانبازان در هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یک نظام الهى، معنوى، متکى بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: تجربه‏‌ درس‏آموز دفاع مقدس سرمشق همیشگى ملت بزرگ ایران و الگوى موفقى در برابر چشم همه‏‌ ملت‌هاى مسلمان است.

وی، جنگ هشت ساله و دفاع مقدس را از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: ما در جنگ نظامى توانستیم به کمک باور، ایمان و اتّکاى به نفس، وحدت و امید به آینده، روشن ‌بودن هدف‌ها و تکیه به نیروهاى ذاتى خویش و تکیه به اسلام خودمان را پیروز کنیم.

زین‌الصالحین تصریح کرد: اگر ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلى را نداشت، البته خیلى از ویرانی‌ها‌، فقدان‌ها‌ و خسارت‌ها را نداشت، اما این اعتماد به نفس‌، قدرت علمى، نظامى و پیشرفت صنعتى و عزتى را هم که در مقابل چشم جهانیان به دست آورده است به وجود نمى‏آمد.

وی در پایان ابراز داشت: امروز هم حضور در انتخابات یک مجاهدت عظیم است که وظیفه‌ای همگانی است. 

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول