اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناسایی تصاویر منتشر شده توسط فارس

عکاس جبهه و جنگ را یاری دهید / انتشار تصاویری از رزمندگان هرمزگانی

خبرگزاری فارس با همکاری یکی از هنرمندان هرمزگانی اقدام به انتشار 10 تصویر از رزمندگان هرمزگانی می‌کند تا از این طریق به سعید صادقی عکاس جبهه و جنگ برای شناسایی سوژه‌هایش کمک کرده باشد.

عکاس جبهه و جنگ را یاری دهید / انتشار تصاویری از رزمندگان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید صادقی عکاس جنگ این روز‌ها به دنبال آدم‌هایی می‌گردد که در زمان جنگ دوربینش را روی آن‌ها زوم کرده و لحظه‌ای از لحظات زندگیشان را قاب گرفته ‌است.

این جستجو که با انتشار عکس‌های صادقی در خبر آنلاین آغاز شد، تا به حال منجر به شناسایی افراد مختلفی شده، برخی از آن‌ها شهید شده‌اند و برخی هنوز زنده‌اند و در گوشه و کنار ایران زندگی می‌کنند، از ورامین و تهران گرفته تا زابل، بندرعباس، خرمشهر و ... محمد سایبانی یکی از هنرمندان هرمزگانی در راستای ارتباط خودش و اخذ تصاویر رزمندگان هرمزگانی از این عکاس جبهه و جنگ به خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: من از ایشان خواستم تا عکس‌های مربوط به هرمزگان را برایم ارسال کند تا من هم سهمی در این جست‌و‌جو داشته باشم.

وی ادامه داد: عکس‌های ارسال شده برای من را این هنرمند حدود سال 1365 از رزمندگان هرمزگانی گرفته و قصد دارد پس از یافتن این دلاور مردان یا خویشاوندان آنها نمایشگاهی از عکس‌های رزمندگان با حضور خودشان در هرمزگان برپا کنند.

سایبانی گفت: مخاطبان خبرگزاری فارس برای اطلاع رسانی یا آگاهی بیشتر از این تصاویر با شماره 09364695227 یا آدرس الکترونیک sayebani@gmail.com  تماس حاصل فرمایند.

 

 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/88001/ب40/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول