اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

خراسان‌جنوبی بیشترین میزان مشارکت مردم در انتخابات را کسب کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی با مشارکت 86.3 درصدی بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات داشته‌اند.

خراسان‌جنوبی بیشترین میزان مشارکت مردم در انتخابات را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و رابطین اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به آیات قرآن کریم و احادیث ائمه معصوم نماز مهمترین موضوع در بین تمام مسلمانان است.

وی با بیان اینکه نماز برج مراقبت انسان است، اذعان داشت: نماز محور سنجش سایر اعمال انسان است.

توجه به نماز سبب افزایش برکات می‌شود

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم با همکاری دستگاه‌های اجرایی باید در برپایی نماز اهتمام داشته و به تقویت این امر مهم بپردازند.

رشید با بیان اینکه از آغاز انقلاب اسلامی ایران تلاش‌های زیادی در رابطه با اقامه نماز صورت گرفته است، متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی باید با حمایت مالی، برگزاری و حضور در نماز جماعت و پخش اذان به صورت مستقیم در امر اقامه نماز اهتمام جدی داشته و به این امر مهم کمک کنند.

وی ادامه داد: توجه به نماز سبب سرازیر شدن برکات زیاد به زندگی انسان می‌شود.

نقش مهم ائمه جماعات در تحقق درست ارزش‌های اسلامی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آیات قرآن بیشتر در مورد اجتماعات و اخلاقیات است، اضافه کرد: عبادت و نماز باید منجر به حل و فصل کردن مشکلات، کمک و گسترش امید به زندگی در مردم شود تا مورد قبول درگاه الهی واقع شود.

رشید از اقداماتی که سبب افزایش اثرات نماز می‌شود خبر داد و افزود: با استفاده از اطلاعات به روز شده، مطالعه و تحقیق کردن و ارتباط با اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان می‌توان اثرات نماز را افزایش داد.

وی با بیان اینکه تبیین درست دین در سلامت اجتماعی بسیار مهم است، یادآور شد: نقش ائمه جماعات در تحقق درست ارزش‌های اسلامی نقش مهمی دارد.

وضعیت بهداشت مساجد امری مهم است

استاندار خراسان جنوبی وضعیت بهداشت مساجد را امری مهم برشمرد و اذعان داشت: باید از کسانی که در امر بهداشت مساجد خدمات ارائه می‌دهند تجلیل شود.

رشید با بیان اینکه مشارکت‌های مردم خراسان جنوبی در همه زمینه‌ها وجود داشته است، اذعان داشت: علت این مشارکت‌ها سنت‌های حسنه رایج در بین مردم است که باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی در همه زمینه‌ها پیشتاز هستند، تصریح کرد: در انتخابات مجلس میانگین مشارکت مردم خراسان جنوبی 84.5 درصد بوده که دومین استان در امر مشارکت در انتخابات مجلس بوده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با عنایت خداوند و کمک مسئولان حضور مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری بسیار پررنگ بوده است، خاطر نشان کرد: خراسان جنوبی با مشارکت 86.3 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری بالاترین سهم مشارکت را در کشور کسب کرد.

انتهای پیام/69021/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول