اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 6 میلیارد تومانی مصلای بیرجند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 6 میلیارد تومان برای ساخت مصلای بیرجند هزینه شده است، گفت: از این اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌های دولت بوده است.

هزینه‌کرد 6 میلیارد تومانی مصلای بیرجند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در بازدید از مصلای این شهرستان اظهار کرد: در بحث اعتبارات این مصلی مشکلاتی وجود داشت که با اهتمام دولت و مردم تا حدودی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون مجموعه وصولی برای مصلای بیرجند 6 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: از این اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌های دولت بوده، یعنی در دولت نهم و دهم بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی افزود: کمک دولت در ساخت مصلای بیرجند بسیار قابل توجه است.

رشید اضافه کرد: فاز نخست مصلای بیرجند رو به اتمام است و تلاش می‌شود نماز عید فطر با همت مسئولان و مردم در این مصلی برگزار شود و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه‌ها مشارکت بالایی دارند، تصریح کرد: کمک‌های مردمی هم در ساخت این مصلی قابل توجه است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از کمک‌های خیرین استان استفاده کرد، اذعان داشت: سوابق مردم مربوط به ساخت حسینیه‌ها، مساجد و مصلی‌ها نشان داده که موضوع اصلی خود مردم هستند و هم‌اکنون هم دیدگاه باید همین باشد.

رشید با بیان اینکه نمازهای جمعه از محورهای اصلی کانون معرفت است، یادآور شد: برای مبارزه با استکبار، بحث‌های سیاسی عبادی، استراتژی‌های انقلاب اسلامی اصل است و دلیل تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها توجه به مساجد بوده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای توسعه اندیشه‌های ناب اسلامی در همه دنیا و کشور و همچنین برای صیانت از کشور پایه‌ریزی اصلی آن در مصلی‌ها و مساجد انجام می‌شود، در انقلاب هم همین بوده است در بقای اسلام هم همین است و باید به آن توجه کرد.

رشید با بیان اینکه پروژه مصلی بیرجند خیلی بزرگ و جامع است، اذعان داشت: پیش‌بینی‌ شده که خدمات بزرگی برای مردم مانند مهد کودک، مباحث ورزشی، بازار و مباحث اجتماعی فرهنگی در جوار نماز جمعه و مصلی ایجاد شود.

انتهای پیام/69013/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول