اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

توزیع 52 هزار غذای گرم در رمضان امسال در گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) 52 هزار غذای گرم و سبدکالا در بین نیازمندان توزیع می‎شود.

توزیع 52 هزار غذای گرم در رمضان امسال در گلستان

عباس حاجی‌اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: توزیع غذای گرم و سبدکالا در شب میلاد امام‎حسن مجتبی(ع)، اجرای طرح محسنان و افتتاح 14 شبکه نیکوکاری از برنامه‎های ویژه کمیته امداد امام‎خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان سال‌جاری است.

وی در ادامه در خصوص طرح اطعام و توزیع سبد کالا گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) 52 هزار غذای گرم و سبدکالا در بین نیازمندان توزیع می‎شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تاکید کرد: برخی از این سبدهای کالا نیز در غالب طرح توزیع 12 هزار کیسه همیان است که در بین مردم، نهادهای خصوصی و دولتی انجام شده و افراد خیر توسط این کیسه‎ها اقلامی همانند قند، شکر، برنج را توسط کمیته امداد در بین نیازمندان تقسیم می‎کنند.

حاجی‌اکبری بیان کرد: طرح محسنان نیز طرحی است برای جذب یک‌هزار و 500 خانواده که تحت حمایت کمیته امداد قرار بگیرند. تفاوت طرح محسنان با طرح اکرام ایتام این است که در طرح اکرام خانواده‎هایی تحت پوشش قرار خواهند گرفت که فوت همسر و یا به نوعی سرپرست خانواده که همان پدر خانواده است در آن خانواده رخ داده باشد.

حاجی‌اکبری متذکر شد: در طرح محسنان سایر خانواده‎ها که به دلایل دیگر همانند طلاق، ازکارافتادگی و مسائل مشابه سرپرست خانواده ندارند و یا در معیشت روزانه خود دچار مشکل هستند مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار خواهند گرفت.

برون‌سپاری در کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: در افتتاح 14 شبکه نیکوکاری نیز کمیته امداد قصد دارد تا کارها را برون‌سپاری کند. در طرح شبکه نیکوکاری کمیته امداد با کمک پایگاه‎های بسیج محله و امام جماعت و هیئت امنا در هر محله نسبت به شناسایی خانواده نیازمند اقدام می‎کند.

حاجی‌اکبری گفت: پس از شناسایی نیز در زمان‎های مختلف که خیران قصد کمک دارند و یا کمیته امداد اقدام به ارسال کمک‎های مردمی به محله می‎کند با همکاری آنها این کمک‎ها به صورت دقیق‎تر و با ساماندهی بهتر توسط هیئت امنا و پایگاه بسیج همان محله به آنها اهدا می‎شود.

وی در پایان ابراز داشت: در همین راستا طی برنامه‎ریزی‎های انجام شده قرار است تا پایان شش ماهه ابتدای سال‌جاری 14 شبکه نیکوکاری افتتاح شود.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول