اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

6 هزار یتیم زیر چتر حمایتی طرح اکرام/ هیچ یتیم بدون حامی در گلستان نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در طرح اکرام ایتام 6 هزار و 156 یتیم زیر 18 سال از خدمات خیرین استفاده می‎کنند.

6 هزار یتیم زیر چتر حمایتی طرح اکرام/ هیچ یتیم بدون حامی در گلستان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری بعدازظهر امروز در جلسه مدیران کمیته امداد خمینی شهرستان‎های استان گلستان اظهار داشت: هیچ یتیم بدون حامی در گلستان نداریم و تعداد 6 هزار و 156 یتیم توسط 14 هزار و 939 حامی حمایت می‎شوند.

وی تصریح کرد: مجموعه خدماتی که از حامی گرفته می‎شود بالای 400 هزار تومان و حداقل کمک نیز 20 هزار تومان است.

حامیان گلستانی بیش از 25 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از کمک نقدی 25 میلیارد و 740 میلیون ریالی حامیان به ایتام خبر داد و ابراز داشت: مبلغ یاد شده در 9 ماهه سال‌جاری جمع‎آوری شده است.

حاجی‎اکبری با بیان اینکه تا پایان دی‎ماه سال‎جاری 276 میلیارد و 153 میلیون ریال کمک‎های بلاعوض به خانواده‎های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نقداً پرداخت شده متذکر شد: به یک‎هزار و 271 جوان که آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند جهیزیه داده شده است.

وی میزان سرانه جهیزیه را یک میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: مبلغ 10 میلیارد و 868 میلیون ریال کمک بلاعوض، بابت جهیزیه به خانواده‎های تحت‎پوشش ارائه داده شده است.

100 دانشجو و دانش‎آموز نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گلستان وجود دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان یادآور شد: تعداد 21 هزار و 705 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام از بیمه خدمات درمانی برخوردار هستند که در سال‌جاری 21 میلیارد و 343 میلیون ریال کمک بلاعوض برای درمان خانواده‎های تحت‎پوشش پرداخت شده است.

حاجی‎اکبری در خصوص کمک به دانشجویان و دانش‎آموزان تحت‎پوشش ابراز داشت: تعداد 10 هزار و 800 دانش‎آموز و تعداد 2 هزار و 371 دانشجو از خدمات کمیته امداد استفاده می‎کنند.

وی با بیان اینکه 100 دانشجو و دانش‎آموز نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گلستان وجود دارد افزود: آنها در رشته‎های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی تحت پوشش امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از کمک بلاعوض 4 میلیارد و 585 میلیون ریالی به دانش‎آموزان و دانشجویان خبر داد و اذعان داشت: مبلغ 4 میلیارد و 959 میلیون ریال وام قرض‎الحسنه نیز به دانشجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول