اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد

اجرای 4662 طرح کمیته امداد در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از اجرای چهار هزار و 662 طرح در استان توسط این اداره‌کل خبر داد و گفت: این طرح‎ها با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد و 480 میلیون ریال به خانواده‎های تحت پوشش پرداخت شده است.

اجرای 4662 طرح کمیته امداد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری بعدازظهر امروز در جشن خودکفایی یک‌هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان ضمن گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: در سال‎های 1390و 1391 بیش از 13 هزار خانواده تحت پوشش در بخش‎های مختلف در استان گلستان توانمند شدند.

وی ادامه داد: تعداد چهار هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد از طریق ایجاد اشتغال به استقلال اقتصادی دست یافتند.

26 هزار و 594 طرح فعال و جاری در کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته جشن خودکفایی دو هزار و 700 خانواده تحت پوشش امداد در استان برگزار شد و امروز خودکفایی یک‌هزار و 500 خانواده تحت پوشش را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان جشن می‎گیریم.

حاجی‎اکبری تصریح کرد: در پایان سال گذشته از مجموع کارهایی که کمیته امداد امام خمینی در زمینه اشتغال انجام داد، تعداد 26 هزار و 594 طرح فعال و جاری بوده است.

وی عنوان کرد: در بخش کشاورزی و دامپروری 11 هزار و 597 طرح، در بخش صنعت و صنایع‎دستی هشت هزار و 866 طرح، در بخش خدمات چهار هزار و 57 طرح و در سایر طرح‎ها نیز بالغ بر دو هزار و 74 طرح شکل گرفته است.

کمیته امداد امام خمینی خدمات متنوعی در جامعه ارائه می‎دهد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با بیان اینکه امام راحل یادگارهای زیادی در نظام اسلامی بر جای گذاشته است، بیان داشت: یکی از این یادگارها، حکومت اسلامی است و در سایه این نظام و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری به پیشرفت‎های خوبی در کشور رسیده‎ایم.

حاجی‎اکبری اذعان داشت: نهادهای زیادی در کشور تأسیس شد که یکی از آنها کمیته امداد حضرت امام است و تنها نهادی است که در نظام اسلامی امام اجازه دادند تا به نام ایشان تأسیس شود تا به عنوان بازوی توانمند نظام بتواند از دستاوردهای مقدس اسلامی حمایت کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی خدمات متنوعی در جامعه ارائه می‎دهد، گفت: بخش اشتغال و توانمند کردن خانواده‎های تحت پوشش به طور ویژه طی چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته است و شاهد نتایج خوبی در این حوزه بوده‎ایم.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول