اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد

استقرار 150 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: 150 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

استقرار 150 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس حاجی‌اکبری صبح امروز در جمع مدیران ادارات کمیته امداد استان اظهار داشت: هر سال در ایام سال تحصیلی برگزاری جشن عاطفه‎ها را در سراسر کشور شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته این جشن در سه روز برگزار شده است خاطر نشان کرد: امسال نیز جشن عاطفه‎ها با حضور گرم مردم برگزار می‌شود و علاوه بر سطح استان در مدارس و نماز جمعه نیز پایگاه‎های امداد در روزهای متفاوت مستقر خواهند شد.

حاجی‌اکبری با بیان اینکه این جشن به طور رسمی در شش مهرماه برگزار می‎شود یادآور شد: همچنین در پنج مهر ‌ماه نیز شاهد برگزاری جشن عاطفه‎ها در سراسر مدارس استان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: کمک‎های جمع‎آوری شده در هر مدرسه بین دانش‎آموزان نیازمند همان واحد آموزشی توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین در هفت مهر‌ ماه پایگاه‎های جشن عاطفه‎ها در نماز جمعه شهرها برای جمع‎آوری کمک‎های نمازگزاران مستقر خواهد شد.

حاجی‌اکبری افزود: هر سال در ایام نوروز و اواخر سال جشن نیکوکاری را در سراسر کشور برگزار می‎کنیم؛ سال گذشته مبلغ 3 میلیارد و 694 میلیون ریال کمک در این جشن جمع‎آوری شد و نسبت به سال 89 شاهد افزایش 28 درصدی کمک‎های مردمی بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با تاکید بر اینکه هر سال مشارکت مردم در کمک به نیازمندان در جشن عاطفه‎ها و نیکوکاری افزایش داشته است گفت: پارسال در جشن عاطفه ها یک میلیارد و 923 میلیون ریال کمک جمع‎آوری شد که نسبت به سال 89 نزدیک به 163 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین مردم نوع‎دوست استان گلستان در سال گذشته مبلغ 23 میلیارد و 284 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‎اند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول