اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم خبر داد

اجرای برنامه‌های مناسبتی در امامزادگان طارم طی ماه رمضان

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم از اجرای برنامه‌های مناسبتی در امامزادگان شهرستان طارم طی ماه رمضان خبر داد.

اجرای برنامه‌های مناسبتی در امامزادگان طارم طی ماه رمضان

نعمت احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در شهرستان طارم و در جوار بقاع متبرکه این شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌ها در بقاع متبرکه شهرستان طارم قبل از ماه رمضان انجام شده است، تصریح کرد: چند روز قبل از آغاز این ماه مبارک غبارروبی و عطرافشانی آستان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه موجود در این شهرستان صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم همچنین به نصب ادعیه‌های مختلف در بقاع متبرکه این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هر سه وعده صبح، ظهر و شام نمازهای یومیه پنج‌گانه در بقاع متبرکه شهرستان اقامه می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم سخنرانی در بقاع متبرکه این شهرستان طی روزهای ماه رمضان اشاره کرد و افزود: توزیع کتابچه‌هایی در زمینه ادعیه‌های ماه رمضان در بین نمازگزاران نیز از دیگر اقداماتی است که در طول این ماه مبارک صورت می‌گیرد.

احمدی همچنین به اجرای طرح نشاط معنوی طی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: امسال اجرای طرح نشاط معنوی با ماه مبارک رمضان متقارن شده؛ از همین رو این طرح به صورت ویژه در این ایام اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت مبلغان طی ماه رمضان در بقاع متبرکه استان، تصریح کرد: مبلغان نقش تأثیرگذاری در تبیین امور دینی و همچنین آموزش مسائل مختلف به خانواده‌ها دارند، از همین رو از ظرفیت آنها در اجرای برنامه‌های مختلف در بقاع استفاده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم همچنین به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم طی ماه رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: این برنامه در جوار امامزاده هاشم (ع) و امامزاده عوف (ع) طارم اجرا می‌شود.

وی همچنین برگزاری محافل انس با قرآن را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره‌کل اوقاف در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: این محافل با دعوت از قاریان و حافظان بین‌المللی برگزار می‌شود.

احمدی در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محافل انس با قرآن همزمان با شب‌های قدر در امامزادگان شهرستان طارم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول