اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

درآمد کم شهرداری زنجان از مهم‌ترین مشکلات است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بحث درآمدها را در شهرداری زنجان مهم عنوان کرد و گفت: این موضوع باید در شورا و شهرداری زنجان بررسی و راهکارهای افزایش آن احصا شود.

درآمد کم شهرداری زنجان از مهم‌ترین مشکلات است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به جلسه برگزار شده با منتخبان شورای چهارم شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه در مورد نکات خاصی با منتخبان شورای شهر زنجان بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه اظهارنظرهای اعلام شده در جلسه روز یکشنبه منتخبان شورای چهارم زنجان با نمایندگان مجلس بسیار علمی و قابل توجه بوده است، افزود: این نکات به شرط عملیاتی شدن در امور شورا می‌تواند در بهبود روند امور شهری در آینده تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جلسه نمایندگان مجلس با منتخبان شورای چهارم شهر زنجان مصوب شده که دیدارهایی به صورت فصلی میان نمایندگان مجلس و شورا برگزار شود تا امور مورد نظر دو طرف در آن جلسات بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

وی نحوه و شرایط انتخاب شهردار برای شهر زنجان را از دیگر مسائل بررسی شده در دیدار نمایندگان مجلس و شورا اعلام کرد و گفت: بومی بودن از جمله شاخص‌هایی بود که در جلسه بر روی آن برای انتخاب شهردار تاکید شد.

علیمردانی با بیان اینکه انتخاب شهردار از وظایف شورای شهر محسوب می‌شود، اضافه کرد: آنها در انتخاب شهردار مختار هستند.

وی به بحث‌های علمی مطرح شده در جلسه توسط نمایندگان شورا اشاره کرد و افزود: نظرات مفیدی در جلسه در امور شهری مطرح شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بحث درآمدها را در شهرداری زنجان مهم عنوان کرد و گفت: این موضوع باید در شورا و شهرداری زنجان بررسی و راهکارهای افزایش آن احصا شود.

وی جلسه برگزار شده با منتخبان شورای چهارم را مفید اعلام کرد و گفت: در این دیدار بر پرهیز از اختلافات تاکید شد.

علیمردانی شورا را از ارگان‌های مهم برای حل و فصل مشکلات شهری عنوان و ابراز امیدواری کرد، مشکلات شهری با فعالیت شورای چهارم کاهش یابد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول