اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

چشم انتظاری 6 هزار خودروی گازسوز در طارم برای افتتاح جایگاه CNG

جایگاه CNG شهرستان طارم که قرار بود حدود 1.5 سال گذشته افتتاح شود هنوز راه‌اندازی نشده و همچنان مردم این شهرستان چشم انتظار استفاده از سوخت گاز در خوردوهای خود هستند.

چشم انتظاری 6 هزار خودروی گازسوز در طارم برای افتتاح جایگاه CNG

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کمبود جایگاه‌های CNG از مشکلاتی است که موجبات ناراحتی مردم در شهرستان طارم هندوستان را فراهم کرده است.

شهرستان طارم از شهرستان‌های مهم و مرکز کشت و صنعت استان زنجان است که فعالیت عمده مردم کشاورزی است و برای رسیدگی به مزارع خود نیازمند استفاده از خودرو هستند.

در حالی که کمبود جایگاه CNG از مشکلات مردم شهرستان است که ساخت تنها جایگاه این شهرستان نیز در شهر آب‌بر به طول انجامیده و این جایگاه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

این جایگاه که توسط وزارت نفت در شهر آب‌بر احداث می‌شود به دلیل اختلاف نظر شرکت نفت و پیمانکار مردم را دچار مشکل کرده است.

جایگاه شهر آب‌بر قرار بود در شش ماه به مردم خدمات لازم را ارائه کند در حالی که پس از گذشت بیش از یک و نیم سال هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.

شهروندان طارمی از نبود جایگاه CNG در این شهر گلایه داشته و کمبود این جایگاه را در طارم معضلی بزرگ می‌دانند و خواستار رسیدگی مسئولان به این وضعیت هستند.

کمبود جایگاه CNG در این شهرستان دارندگان خودروهای دوگانه‌سوز را کلافه کرده است و خواستار توجه مسئولان به این معضل هستند.

مردم انتظار دارند، مسئولان باید برای رفع این معضل تدبیری بیندیشند، چراکه  روز به روز نیز بر تعداد خودروهای گازسوز در این شهرستان افزوده می‌شود.‌

در این شهرستان، جایگاه CNG وجود ندارد و معلوم نیست رانندگان خودروهای دوگانه‌سوز باید به کجا مراجعه کنند، با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و گازسوز شدن خودروها، وجود جایگاه CNG در این شهرستان از ضروریات است.

*جایگاه CNG شهر آب‌بر در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

فرماندار طارم نیز معتقد است، پروژه جایگاه CNG شهر آب‌بر در مدت شش ماه باید تحویل داده می‌شد که به دلیل اختلاف در اجرای پروژه، زمان اجرای آن به تعویق افتاده است.

غلامحسین رجبی ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه نتیجه قطعی در زمینه زمان بهره‌برداری از این جایگاه توسط وزارت نفت اعلام نشده است.

وی از رفع موانع موجود بر سر راه اجرای این جایگاه خبر داد و افزود: بر اساس اعلام وزارت نفت، این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، دو جایگاه سوخت قبل از روی کار آمدن دولت نهم در استان زنجان وجود داشت که در طول هشت سال فعالیت دولت‌های نهم و دهم 30 جایگاه عرضه سوخت در استان به بهره‌برداری رسیده است.

رشد 165 درصدی جایگاه‌های سوخت زنجان نشان از اهمیت این موضوع برای خدمات‌رسانی به مردم است.

تعداد مصرف‌کنندگان سوخت نیز 168 درصد تا پایان سال گذشته رشد داشته است و باید منتظر بود خدمات دولت به شهرستان‌های استان زنجان نیز برسد.

فارس امیدوار است تنها جایگاه CNG شهر آب‌بر نیز به زودی به بهره‌برداری رسیده و مشکلات مردم این شهر نیز رفع شود.

با توجه به اینکه اکثر مردم طارم به کشاورزی اشتغال دارند و محصولات تولیدی آنها باید در کمترین زمان و قبل از  فساد به مراکز فروش برسد.

به هر حال امیدواریم که مسئولان استان و شهرستان طارم برای راه‌اندازی سریع این جایگاه تلاش کنند تا بیش از این رانندگان و کشاورزان طارمی با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/73003/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول