اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت گاز گلستان خبر داد

تزریق گاز به 31 سایت مسکن مهر گلستان

معاون امور بهره‎برداری شرکت گاز گلستان از تزریق گاز به 31 سایت مسکن مهر استان خبر داد.

تزریق گاز به 31 سایت مسکن مهر گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، امین‎الله قندی در خصوص روند گازرسانی به پروژه‎های مسکن مهر استان اظهار داشت: پروژه‎های مسکن مهر استان که از طرح‎های حمایتی دولت خدمتگزار و مصوب سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت است به صورت مجتمع در سطح استان استقرار یافته که گازرسانی به آنها به عهده این شرکت است.

وی افزود: شرکت گاز استان گلستان برای اجرای مطلوب طرح‎های مسکن مهر که از طرح‎های بزرگ حمایتی کشور است خود را در این حرکت عظیم ملی متعهد کرده و تلاش دارد با وجود تنگناها و مشکلات موجود در این بخش به هر طریق ممکن نسبت به برقراری جریان گاز فازهای مسکن مهری که به مرحله بهره‎برداری رسیده اقدام کرده و حدالامکان هیچ فازی از مسکن مهر بدون شبکه گاز به بهره‎برداری نرسد.

معاون امور بهره‎برداری شرکت گاز استان گلستان خاطرنشان کرد: در سطح استان در مجموع 33 سایت دولتی احداث شده که خوشبختانه با تلاش‎های انجام شده تاکنون 31 سایت آن تزریق گاز شده است.

قندی ابراز داشت: دو سایت مسکن مهر باقیمانده نیز در شهرستان‎های بندرترکمن با 170 واحد و رامیان با 372 واحد نیز در مرحله اجراست و عملیات اجرایی گازرسانی به سایت مسکن مهر رامیان نیز در مراحل پایانی کار است.  

وی اظهار داشت: در مجموع تاکنون 14 هزار واحد مسکن مهر در استان تزریق گاز انجام شده و گازرسانی به این پروژه‎ها تاکنون معادل 20 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول