اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد

عملکرد مثبت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها

رئیس امور بهره‌وری تحول اداری و کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران گفت: عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قابل قبول و موفقیت‌آمیز است.

عملکرد مثبت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کامبیز باغبان ظهر امروز و در سومین نشست نظام پیشنهادهای شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: دستاوردهای عظیم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای نظام مشارکت مطلوب بوده که این امر با همکاری کارکنان و مدیران ارشد آن محقق شده است.

رئیس امور بهره‌وری تحول اداری و کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران افزود: حرکت و سرعت در هر سازمانی، مستلزم حمایت مسئولان ارشد آن سازمان است.

باغبان خاطرنشان کرد: در همین زمینه عملکرد مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابع آن مثبت و قابل قبول بوده است.

وی همچنین عملکرد نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران طی دو سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در صدد هستیم تا با راه‌اندازی نرم‌افزار یکپارچه نظام مشارکت‌ها و بررسی موارد مالی، در راستای رفع موانع و مشکلات نظام پیشنهادها گام‌های اساسی بر داریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست با بیان این‌که نگرش‌ها در نظام مشارکت باید تغییر کند، گفت: باید با تغییر این سیستم‌ها در جهت پیشرفت و تعالی حرکت کنیم.

محمد باورساد افزود: نظام مشارکت ارتباط قاعده و بدنه با نوک هرم است و اگر این امر محقق شود تحول عظیمی در نظام مشارکت ایجاد خواهد شد.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این نشست با بیان اینکه دوام صنعت نفت متکی به مناطق نفت خیز‌جنوب است، گفت: مشارکت گسترده این شرکت در زمینه نظام پیشنهادها، حمایت از نظام مشارکت را به اثبات می‌رساند.

علی غلام‌نژاد ایجاد امکانات رفاهی مناسب برای پیشنهاد دهندگان نمونه، برنامه‌ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در راستای برنامه‌ریزی مطلوب در سطح نظام پیشنهادها، پذیرش دو نفر از اعضاء شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شورای نظام پیشنهادهای شرکت ملی نفت ایران و اعطای نشان درجه یک، دو، سه و ملی برای پیشنهاد دهندگان برتر را خواستار شد.

به گزارش فارس، در پایان این نشست، بیانیه‌ای در هشت بند تنظیم شد که برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقاء سطح آموزش و فعالیت‌های مرتبط با نظام پیشنهادها، ایجاد ساختار رسمی نظام پیشنهادات شرکت‌ها و تعیین سمت‌های متناسب، ارائه نظرات نهایی در خصوص آیین‌نامه جدید و حضور یک نفر از اعضاء مناطق نفت خیز جنوب در نظام پذیرش پیشنهادهای شرکت ملی نفت ایران از مهم‌ترین پیشنهادهای مصوب این بیانیه بود که در نهایت به تأیید نمایندگان امور بهره‌وری و تحول اداری و کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران و روسای نظام پیشنهادهای مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابع رسید.

انتهای پیام/82014/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول