اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

سه ماهه امسال 4700 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ در سه ماهه اول امسال بیش از چهار هزار و 700 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سه ماهه امسال 4700 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در مراسم گازرسانی به پنج روستای کورائیم نیر اظهار داشت: روستاهایی که در فاصله پنج کیلومتری شبکه اصلی گازرسانی هستند باید از این نعمت برخوردار شوند به طوریکه تا سه سال آینده تلاش و برنامه‌ریزی‌ها بر این است تا همه روستاییان از این نعمت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال چهار هزار و 700 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند، تصریح کرد: برای گازرسانی به پنج روستای نیر بیش از دو میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

خدایی با اعلام اینکه در حال حاضر 99 درصد ساکنان مناطق شهری و 56 درصد روستاییان از نعمت گاز برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها به سمتی است تا ساکنان مناطق مختلف روستایی از این نعمت بهره‌مند شوند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: تاکنون اهالی 400 روستای استان از این نعمت بهره‌مند شدند و عملیات گازرسانی به 135 روستای استان نیز در حال اجرا است.

وی از توزیع پنج هزار و 300 کیلومتر شبکه تغذیه و نصب 167 هزار علمک در سطح استان خبر داد و بیان کرد: 322 هزار مشترک از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد:‌ در کنار گازرسانی به مناطق شهری و روستایی گازرسانی به صنایع نیز جز اولویت‌ها است به طوریکه 958 مورد از صنایع عمده و جزیی در حال حاضر از این نعمت استفاده می‌کنند.

خدایی ادامه داد: همچنین 57 مورد جایگاه سی.ان.جی در مناطق مختلف استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی گفت: برای پاییز و زمستان امسال برنامه‌ریزی‌ها به سمتی است تا با کمترین مشکل بتوانیم گاز مورد نیاز را تأمین کنیم که اصلاح شبکه در برخی از مناطق آن هم در فصل گرم صورت می‌گیرد تا در زمستان دچار مشکلاتی نشویم.

خدایی افزود: امیدواریم تا پنج سال آینده جشن شهرها و روستاهای سبز و برخوردار کامل از نعمت گاز را برگزار کنیم تا هموطنانمان بتوانند از این نعمت الهی و خدادادی استفاده کنند.

انتهای پیام/62003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول