اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پایداری و استمرار تولید انجام شد

توقف عملیات تولید گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از توقف عملیات تولید گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

توقف عملیات تولید گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از توقف عملیات تولید گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و افزود: از 15 تیرماه جاری عملیات تولید گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم به منظور پایداری و استمرار تولید متوقف شده و به زودی از سرگرفته خواهد شد.

اسلامی خاطر نشان کرد: هدف نهایی از"شات دان" پالایشگاه، پایداری و استمرار تولید است و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مدت "شات دان" اقدامات تعمیراتی مهمی که از قبل برنامه‌ریزی شده صورت خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: این کار مهم و حساس برای رسیدن به تولید پایدار در شرکت بسیار مؤثر خواهد بود و بدون شک در استمرار تولید پالایشگاه تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: پالایشگاه در توقف کلی خود با هماهنگی تمام مقامات مسئول به طور کامل از سرویس خارج می‌شود و تا مدت از قبل تعیین شده ما موظفیم که اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی مدت انجام این عملیات را سه روز دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهد شد بر اساس اولویت‌های از قبل تعیین شده کارها به نحو احسن پایان پذیرد.

اسلامی اضافه کرد: تمام قطعات مورد نیاز برای انجام تعمیرات احتمالی در طول توقف کلی "شات دان"  پالایشگاه نیز تامین شده و با اتکا به خداوند متعال و نیروی انسانی پرتلاش این عملیات مهم را آغاز کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: برخی تعمیرات مهم مستلزم توقف کامل بخش یا بخش‌هایی از پالایشگاه است و برای این مقوله طی برنامه‌ریزی دقیقی مجوز سه روز توقف کلی "شات دان" در پالایشگاه توسط مسئولان ذیربط و مرکز ارسال گاز صادر شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم ادامه داد: برنامه‌ریزی توقف کلی(شات دان) باید به گونه‌ای باشد که در مدت تعیین شده، کارهای اجرایی تا حدود صد درصد به نتیجه برسد و پس از راه‌اندازی تأسیسات، هدف مورد نظر کاملاً برآورده شود.

اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود موضوع رعایت دستورات ایمنی نیروهای انسانی در حین انجام این عملیات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همه نیروها موظف هستند همواره به الزامات HSE در محیط کار خود توجه کنند.

وی گفت: عملیات تعمیرات اساسی و توقف کلی "شات دان" در شرایطی انجام می‌شود که نظارت لحظه به لحظه و مستقیم نیروهای ایمنی بر اجرای این عملیات وجود داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم فعالیت و تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه کارگران، متخصصان و کارشناسان را توأم با حرکتی جمعی و صمیمانه در چارچوب تخصص و توانمندی فنی در طول سه روز توقف کلی "شات دان" پالایشگاه را قابل تحسین خواند.

وی اظهار داشت: تلاش ما همواره این ‌است که در کمترین زمان، بیشترین راندمان، بدون لطمه و آسیب به روند تولید داشته باشیم و افق‌های روشنی را در روند موفقیت هایمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/2451/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول