اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه تاکید کرد

لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز

شهردار عسلویه بر لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز تاکید کرد.

لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی شامگاه شنبه در نشست مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: مردم عسلویه توقعات بسیار زیادی از مدیریت شهری دارند و به دلیل کمبود اعتبارات نتوانسته‌ایم پاسخگوی همه نیازهای آنها باشیم.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبارات شاهد اجرای طرح‌های بزرگی در منطقه عسلویه هستیم که البته باید بیشتر کار کنیم تا مردم راضی باشند.

شهردار عسلویه خاطر نشان کرد: عسلویه علاوه بر تأثیرگذاری بالایی که در صنعت نفت و گاز دارد در عرصه گردشگری و توریستی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و مناطق بکر و بسیار زیبایی دارد.

صمصامی تصریح کرد: ایجاد پارک گردشگری ساحلی عسلویه از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است که با کیفیت بسیار خوبی احداث شده است.

وی بر لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های مستقر در منطقه انتظار داریم، نسبت به پرداخت حق آلایندگی اقدام کنند تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه دهیم و نسبت به بهبود وضعیت مبلمان شهری اهتمام ورزیم.

شهردار عسلویه بیان کرد: در یک سال اخیر چند طرح مهم با تلاش شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گرفته که احداث آب‌نمای موزیکال بازی کودکان، احداث آب‌نمای لیزری موزیکال، ساحل‌سازی پارک ساحلی شمالی، تکمیل پارک ساحلی جنوبی و خرید و نصب چراغ‌های انعکاسی و مولتی‌کالر خیابانی از جمله مهم‌ترین طرح‌هاست.

صمصامی ابراز داشت: تکمیل برق‌رسانی پارک‌های ساحلی جنوبی و ساحلی شمالی و همچنین تکمیل ساختمان اداری و تجهیز آن نیز از دیگر طرح‌هایی است که با موفقیت اجرایی شده است.

وی افزود: تغییر در مبلمان شهری و توسعه عمرانی روستاهای منطقه با سرعت چشمگیری رخ داده و این نشان‌دهنده توجه مسئولان بومی به رفع مشکلات است.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول