اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

واژگونی مینی‌بوس در جاده گازران 10 مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده گازران 10 نفر مجروح شدند که با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

واژگونی مینی‌بوس در جاده گازران 10 مجروح برجای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث دو روز گذشته اظهار کرد: در این مدت حوادثی مانند واژگونی مینی‌بوس، برخورد سواری با گاردریل، تصادف دو دستگاه خودروی سواری، برخورد سواری با مانع، واژگونی سواری و... را شاهد بودیم.

وی با تبیین و تشریح حوادث رخ داده در این مدت بیان داشت: صبح امروز یک دستگاه مینی‌بوس در جاده گازران واژگون شد که این حادثه 10 مجروح بر جای گذاشت و مجروحان با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل در محور سلفچگان – دلیجان را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه پنج نفر به شدت مجروح شدند که دو نفر از آنان به مراکز درمانی انتقال یافته و دیگر مجروحان در محل به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

*سرشاخ شدن سواری‌ها پنج مجروح برجای گذاشت

وی به تصادف دو دستگاه خودروی سواری در میدان مفید اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه پنج نفر به شدت مجروح شدند که پس از دریافت درمان اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی حادثه محور کهک را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر برخورد سواری با مانع پنج نفر مجروح شدند که پس از دریافت درمان اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی به واژگونی سواری در محور سلفچگان اشاره و بیان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که برای درمان قطعی به مراکز درمانی منتقل شدند.

*16 نفر در محور قم – کهک مجروح شدند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: روز گذشته در فاصله زمانی چند ساعت شش تصادف در محور کهک رخ داد که در این حوادث 16 نفر مجروح شدند که در این راستا هشت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه جاده گرمسار همچنان حادثه می‌آفریند گفت: یک دستگاه سواری در جاده گرمسار واژگون شد که پنج مجروح این حادثه به مراکز درمانی سطح شهر اعزام شدند.

*تصادفات ارابه مرگ 5 مجروح به دنبال داشت

فراهانی با بیان اینکه حوادث مربوط به موتورسیکلت همچنان ادامه دارد ابراز داشت: بر اثر تصادف موتورسیکلت و عابر پیاده در بلوار روحانی سه نفر مجروح شدند که در این راستا دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی به حادثه دیگری اشاره کرد و بیان داشت:در بلوار شهید محلاتی یک دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو سواری با یکدیگر برخورد کردند که سه مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنان خود تصادف یک دستگاه کامیون با عابر پیاده را از دیگر حوادث مهم این مدت ذکر و تصریح کرد: در این حادثه کودک پنج ساله در دم فوت کرد.

انتهای پیام/78005/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول