اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عرضه خارج از شبکه

تولیدکننده کپسول و کیت گازسوز خودرو جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه شدن یک تولیدکننده کپسول و کیت گازسوز خودرو در قم به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد.

تولیدکننده کپسول و کیت گازسوز خودرو جریمه شد

مهدی ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به گشت مشترک ماموران سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی از وضعیت کارخانجات فعال در عرصه تولید مواد غذایی اظهار کرد: در بازرسی از یک کارخانه تولید سوسیس و کالباس مشخص شد که با مسئولان این واحد تولیدکننده نسبت به رعایت فرمول ساخت اهتمام لازم را ندارند.

وی تاکید کرد: با مشخص شدن تخلف صورت گرفته به دلیل عدم رعایت فرمول ساخت و عدم رعایت مقررات بهداشتی پرونده تخلف تشکیل شده و این واحد به پرداخت مبلغ 9 میلیون و 688 هزار ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم همچنین به تشکیل پرونده تخلف برای یک شرکت تولید کپسول و کیت گازسوز خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت که در عرصه تولید کپسول و کیت گازسوز خودرو فعالیت داشت نسبت به عرضه خارج از شبکه اقدام کرده بود.

وی بیان کرد: با مشخص شدن تخلف صورت گرفته پرونده تشکیل شده و پس از بررسی‌های لازم در شعبه بدوی و شعبه تجدید نظر مالک شرکت به پرداخت جریمه به میزان 158 میلیون و 348 هزار ریال محکوم شد.

انتهای پیام/2258/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول