اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 4 میلیارد و 320 میلیون ریال صورت گرفت

اتمام گازرسانی به 6 روستای گچساران و باشت در سال 92

رئیس اداره گاز گچساران گفت: با اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 320 میلیون ریال، عملیات گازرسانی به 6 روستا از توابع باشت و گچساران در سال 92 به اتمام رسیده است.

اتمام گازرسانی به 6 روستای گچساران و باشت در سال 92

ناصر دلفریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای چالموره، چاه‌تلخ، لیراب، دلی‌رباط، بهره‌ عنا و چم بلبل از توابع گچساران و باشت به طول 29 کیلومتر و با اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 320 میلیون ریال در سال 92 به اتمام رسیده است.

وی افزود: بعد از اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای چالموره، چاه‌تلخ، لیراب، دلی‌رباط، بهره‌ عنا و چم بلبل پیگیری‌های لازم در راستای تعیین پیمانکار و نصب انشعاب گاز به این روستاها در حال انجام است.

دلفریان از نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز توسط پیمانکار برای روستاهای چالموره، چاه‌تلخ، لیراب، دلی‌رباط، بهره عنا و چم‌ بلبل خبر داد و ابراز داشت: پیمانکار پروژه گازرسانی به روستاهای میرعزیز، انبارگاه، اشگفت شیری، آب انجیر علیا، سفلی و کل سیف‌الله نیز مشخص شده است.

 رئیس اداره گاز گچساران از اتمام شبکه‌گذاری دشت بلوط به طول 4کیلومتر خبر داد و گفت: در این راستا اعتباری افزون بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

دلفریان با اشاره به شبکه‌گذاری و گازرسانی به مسکن مهر در سال 91 بیان کرد: شبکه‌گذاری و گازرسانی به سایت مسکن مهر به طول 10 کیلومتر و نصب انشعاب‌های آن به تعداد 170 فقره در سال 91 صورت گرفته است.

وی راه‌اندازی ایستگاه TBC برای تقویت گاز مسکن مهر را از دیگر اقدامات شرکت گاز گچساران در سال 91 برشمرد و گفت: افزون بر 700 دستگاه کنتور و رگولاتور برای 272 واحد مسکونی مسکن مهر توسط شرکت گاز این شهرستان نصب شده است.

دلفریان تأکید کرد: از دیگر اقدامات شرکت گاز گچساران در سال 91 شبکه‌گذاری و گازرسانی به بیمارستان‌های 96 و 64 تختخوابی و دانشکده نفت و گاز این شهرستان بوده است.

این مسئول گچسارانی یادآور شد: ایستگاه میترینگ گاز کارخانه بهنوش از جمله نیازهای مهم این شرکت بود که نصب و راه‌اندازی آن در سال 91 توسط شرکت گاز گچساران صورت گرفت.

رئیس اداره گاز گچساران ادامه داد: تعویض شبکه‌های فرسوده و مقاوم‌سازی شبکه به طول 9 کیلومتر از روستای آبگرمو تا بازار روز در سه ماهه نخست سال 91 توسط اداره گاز گچساران به انجام رسیده است.

انتهای پیام/82001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول