اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری گیلان:

قبوض آب، برق، گاز، فاضلاب و تلفن گیلان تجمیع می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: قبوض آب، برق، گاز، فاضلاب و تلفن گیلان با اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیکی تجمیع می‌شود.

قبوض آب، برق، گاز، فاضلاب و تلفن گیلان تجمیع می‌شود

مجید متقی‌طلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیکی در گیلان اظهار کرد: تولید سرویس‌های الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی استان بخش مهمی از سند جامع راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: توافقنامه‌ای بین استانداری گیلان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کنسرسیوم ایریانا در راستای تولید سرویس‌های الکترونیکی و تحقق دولت الکترونیک در استان منعقد شده است.

متقی‌طلب به توافقنامه مذکور اشاره کرد و افزود: تمام نیازمندی‌های ارائه خدمات الکترونیکی در استان شامل تامین منابع مالی، تامین نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد نیاز و همچنین راهبری و نگهداری خدمات الکترونیکی توسط کنسرسیوم ایریانا انجام می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان تصریح کرد: استانداری گیلان در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و تکالیف قانون برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین به منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان برای نخستین بار در کشور توان فنی و سرمایه بخش خصوصی را به منظور توسعه سریع خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی استان به‌کار گرفته است.

به گفته وی، دستگاه‌های اجرایی گیلان می‌توانند خدمات و سرویس‌های الکترونیکی مورد نیاز را براساس چشم‌انداز پیش‌بینی شده در سند جامع راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان شناسایی و تعریف کرده و با استفاده از امکانات فنی و مالی کنسرسیوم ایریانا به عنوان نماینده بخش خصوصی اجرا کنند و در دسترس شهروندان قرار دهند.

متقی‌طلب یادآور شد: تاکنون طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، کشاورزی و خدمات عمومی و شهری در دستگاه‌های اجرایی گیلان شناسایی و بررسی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از تجمیع قبوض آب، برق، گاز، فاضلاب و تلفن با اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: سه طرح از طرح‌های شناسایی شده به مرحله ارائه طرح کسب و کار رسیده و پس از تصویب نهایی و عقد قرارداد به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول