اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسجد حیات طیبه جوانان ما را رقم می‌زند

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسجد به عنوان یک فضای معنوی، با ارزش و مقدس حیات طیبه جوانان ما را رقم می‌زند.

مسجد حیات طیبه جوانان ما را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی در مراسم افتتاح مسجد قائم اردبیل اظهار داشت: هر چقدر بتوانیم بنیه نسل جوان و نوجوان را با برنامه‌های معنوی و ارزشمند تقویت کنیم به همان نسبت قادر خواهیم بود آنها را در برابر هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان مصونیت ببخشیم.

وی نزدیکی ماه مبارک رمضان و ضرورت حضور مومنان به ویژه جوانان را در محافل عبادی، قرآنی و مذهبی یادآور شد و عنوان کرد: ترغیب جوانان به مساجد و محافل معنوی بسیار با ارزش است و باید قدر این ظرفیت عظیم را بدانیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری مسجد قائم به دست مبارک آیت‌الله مروج و محمود احمدی‌نژاد در دوران مسئولیت استانداری اردبیل افزود: قطعاً این بزرگان از ثمرات و دستاوردهای این حرکت‌ عظیم که فضایی معنوی، پاک و طیب فراهم شده تا نسل آینده تربیتی صحیح و اسلامی داشته باشند بهره خواهند برد.

سیدحاتمی مسجد را کانون اتحاد و انسجام برشمرد و ادامه داد: در این کانون تربیتی و اصلاح باید بهترین آموزه‌های دینی و ارزشی به نسل آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه امروز خیرین با انجام کارهای مبارک سعی در حفظ حسنات و ارزش‌های معنوی و عبادی دارند، تصریح کرد: قطعاً انسان‌های شریف و ارزشمندی که تمام هستی خود را در راه خیر و ساخت مجموعه‌های فرهنگی، ارزشی و ماندگار صرف کرده‌اند سرمنشأ حرکت تحولی و باقیات‌صالحات حقیقی خواهند بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ما امروز نتیجه کارهای انسان‌های خیر‌خواه و خیر‌اندیش را در تمامی شئون زندگی خود می‌بینیم و یقین داریم که بهره‌‌گیری از این ظرفیت جامعه ما را در مسیر تعالی، رشد و تحول قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحاتمی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه هموطنانمان باید در کارهای خداپسندانه نظیر ساخت مسجد پیش‌قدم شوند، یادآور شد: امام راحل از آن جهت تاکید می‌کردند که سنگرها را خالی نکنید چرا که سنگر مسجد، سنگر دشمن‌شکنی است که قطعاً مستکبران روزگار با دیدن عظمت آن خوار شده و دوستداران اسلام و انقلاب نیز خوشحال می‌شوند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول