اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

ساماندهی تعاونی‌های مرزی نیازمند تلاش است

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: ساماندهی و رونق دادن به فعالیت‌ها و تعاونی‌های مرزی تلاش و جدیت بیشتری را می‌طلبد.

ساماندهی تعاونی‌های مرزی نیازمند تلاش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلام‌رضا دیزج‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی که در سالن جلسات این معاونت تشکیل شد، اظهار داشت: تعاونی‌های مرزنشینان باید از واسطه‌گری پرهیز کرده، و به فعالیت‌های سالم اقتصادی روی آورند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کاری دولت نهم و دهم ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مرزی است، افزود: فراهم کردن موقعیت برای فعالیت اقتصادی مرزنشیان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دولت است.

دیزج‌نژاد با اشاره به اینکه سود فعالیت‌های اقتصادی در مناطق مرزی باید به دست ساکنان این مناطق برسد، ادامه داد: برای اینکه این موضوع عملیاتی شود، کارت‌های هوشمند برای آنها صادر می‌شود.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم ایجاد فضای رقابتی در بین تعاونی‌ها، تاکید کرد و گفت: چنانچه بستر برای رقابت تعاونی‌‌ها فراهم شود، به راحتی رشد کرده و در راستای توسعه اقدامات خود گام برمی‌دارند.

دیزج‌نژاد به صدور کارت هوشمند برای مرزنشینان با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری اشاره کرد و اظهار داشت: ساکنان مناطق مرزی و روستاها در چرخاندن اقتصاد کشورمان نقش زیادی دارند.

انتهای پیام/61002/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول