اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

حمایت از جوانان تنها در حوزه اقتصادی خلاصه نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حمایت از نسل جوان تنها در حوزه اقتصادی خلاصه نمی‌شود و باید به نیازهای آنها به ویژه در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی بیش از گذشته توجه شود.

حمایت از جوانان تنها در حوزه اقتصادی خلاصه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تجلیل جوانان نخبه و برتر استان البرز بعدازظهر امروز با برگزاری جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) در این شهرستان و با حضور جمع زیادی از مدیران استان البرز و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی سخنانی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی دارای توانمندی و پتانسیل‌های فراوانی هستند که این توانمندی‌ها هنگامی که با اعتقادات و باورهای آنها عجین می‌شود، موفقیت‌های بزرگی توسط نسل جوان ایران اسلامی به دست می‌آید.

حسین معتمدنیا افزود: جوانان ایران اسلامی هیچگاه در برابر مشکلات و کمبودها کمر خم نمی‌کنند و همواره کارهای سخت و مشکل را با توکل به پروردگار و اتکا به قدرت ایمان خود انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: طی سه دهه اخیر که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد مسئولان ما هر گاه به نسل جوان اعتماد کردند، بسیاری از مشکلات با نیروی جوانی آنها برطرف شده است و نمونه‌های این موفقیت را می‌توان در تحقق اهداف بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله علمی و ورزشی مشاهده کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: دولت‌های نهم و دهم تلاش بسیاری برای افزایش امکانات و افزایش خدمات‌رسانی به نسل جوان داشت و خوشبختانه پاسخ این تلاش‌ها را در کسب موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی شاهد هستیم.

معتمدنیا افزود: خوشبختانه در کسب این موفقیت‌ها جوانان استان البرز نیز همواره پیشگام بودند و برگزاری مراسم تجلیل از چهره‎های برتر و نخبگان این استان در آینده باید بیشتر شود.

* باید زمینه‎های حضور جوانان در عرصه‎های مختلف فراهم شود

در ادامه این مراسم علیرضا جوانمردی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در هر زمینه‌ای که وارد شدند، موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با لبیک به فرمان ولی امر خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز افزود: پس از جنگ نیز جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حضوری تاثیرگذار داشتند و بسیاری از موفقیت‌های امروز ما مرهون تلاش‌های نسل جوان است.

جوانمردی با تاکید بر اینکه باید امکانات لازم در اختیار نسل جوان با انگیزه و با ایمان امروز قرار گیرد، گفت: ما باید زمینه‌های حضور بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده و مطمئن باشیم که آنها از عهده مسئولیت‌های مهم و سنگین بر می‌آیند.

وی تصریح کرد: حمایت از جوانان تنها در حوزه اقتصادی خلاصه نمی‌شود و در کنار وظایف سنگینی که در این بخش بر عهده مدیران قرار دارد، باید به نیازهای فرهنگی و اجتماعی نسل جوان نیز توجه ویژه داشته باشیم.

جوانمردی تاکید کرد: به طور قطع با افزایش روحیه خودباوری و ایمان نسل جوان، هیچ دشمنی توان آسیب رساندن به ایران اسلامی را نخواهد داشت و جوانان ما می‌توانند موفقیت‌های کسب شده تا به امروز را به حد چشمگیری افزایش دهند.

لازم به توضیح است، در این مراسم مدیران استانی و نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

همچنین در پایان جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) از 37 جوان نخبه البرزی با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول