اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

حماسه اقتصادی در سایه همت ملی قابل تحقق است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: حماسه اقتصادی در سایه همت ملی و تلاش همه اقشار جامعه قابل تحقق است.

حماسه اقتصادی در سایه همت ملی قابل تحقق است

بهنام بهنام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قسمت نخست شعار منتخب مقام معظم رهبری برای سال 92 یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق یافت.

وی افزود: تا زمانی که شعار محوری خانه صنعت، معدن و تجارت یعنی تولید ملی، افتخار ملی تحقق نیابد، رسیدن به حماسه اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد: چنانچه دیدیم با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب، سال گذشته را سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی نامیده بودند، توفیق چندانی حاصل نشد.

وی اضافه کرد: تنها با تکمیل و گسترش مجموعه‌ها، شبکه‌ها و زنجیره‌های تولید در پیوند با نهادها و فرآیندهای اقتصاد آزاد و بازار جهانی می‌توان به دانش و مدیریت نوین، تکنولوژی و فناوری مدرن و بازارهای منطقه‌ای و جهانی دست یافت.

بهنام با بیان اینکه در تشکل خانه صنعت، معدن و تجارت، بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تولید‌کنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی عضویت دارند و برای رسیدن به اهداف و منشور آن تلاش می‌‌کنند، تصریح کرد: فرصت خوبی است که واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی به عضویت این تشکل جامع و کامل درآیند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: فعالان واحدهای صنعتی و تولیدی می‌توانند در تحقق شعار سال نقش محوری ایفا کرده و برای اشتغالزایی نیز گام بردارند.

انتهای پیام/61009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول