اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

غیر‌بومی مجرمان از مشکلات استان زنجان است

فرمانده انتظامی استان زنجان غیربومی بودن مجرمان را از مشکلات این استان دانست.

غیر‌بومی مجرمان از مشکلات استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تحقیق و پژوهش ثابت کرده است افرادی که گرایش‌های مذهبی دارند از روح و روان آرام‌تری برخوردار هستند و زمینه بروز جرم در آنها پایین است.

وی به کاهش 20 تا 30 درصدی جرم در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: این امر به دلیل تاثیر روانی معنویت ماه رمضان بر روی جامعه است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به انتخابات برگزار شده در سطح کشور اشاره کرد و افزود: مردم با وجود مشکلات به صورت حداکثری پای صندوق‌های رای آمدند و موجب تحکیم پایه‌های نظام شدند.

وی با تاکید بر همکاری مردم با نیروی انتظامی اضافه کرد: انتخابات در استان زنجان بدون هیچ حادثه امنیتی و در سلامت کامل برگزار شد.

صالحی به شادی‌های برگزار شده بعد انتخابات و پیروزی‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: این شادی‌ها بدون هیچ عمل ناهنجاری در سطح استان زنجان برگزار شد.

وی نیروی انتظامی را یکی از سازمان‌های بزرگ در سطح کشور دانست و ادامه داد: وظیفه این نیرو در ایجاد آرامش و امنیت بسیار سنگین است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی استان برای فراهم کردن زمینه روزه گرفتن برای مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همه تدابیر لازم را برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: پلیس در سطح استان زنجان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

صالحی به محدودیت‌های ماه رمضان اشاره کرد و افزود: روزه‌خواری در منظر عموم طبق قانون ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی از ممنوع بودن فعالیت اغذیه‌فروشان و صنوفی که در بخش تغذیه کار می‌کنند در طول روز و از اذان صبح تا اذان مغرب در ماه رمضان خبر داد و افزود: طی این مدت این صنف حق پذیرایی از مردم را ندارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان وظیفه پذیرایی از مسافران بین راهی هم بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.

وی بر لزوم رعایت حال همدیگر در موقع بروز مشکلات رانندگی تاکید کرد.

صالحی با اشاره به پیگیری یک پرونده خاص کلاهبرداری از سال 81 تاکنون تصریح کرد: سه نفر از عوامل این پرونده طی این مدت موفق به کلاهبرداری 124 میلیارد تومانی از مردم شده بودند.

فرمانده انتظامی استان زنجان پرونده کلاهبرداری میلیاردی را یک پرونده ملی دانست و اضافه کرد: سه کلاهبردار دستگیر شده در این پرونده ساکن تهران هستند و موفق شدن بیش از 124 میلیارد تومان از 4 میلیون ایرانی کلاهبرداری کنند.

وی از گشایش حدود 100 شماره حساب توسط افراد دستگیر شده برای جمع‌آوری مبالغ کلاهبرداری شده از مردم خبر داد و افزود: فریب‌خوردگان در اغلب اوقات حاضر به پیگیری ماجرا نیستند.

صالحی به شناسایی قاتل مردی که حدود سه ماه پیش با خودور زیر گرفته شده بود اشاره کرد و گفت: قاتل این مرد بعد از شناسایی به دلیل کامل بودن مدارک مجبور به اعتراف شد و گفت با همکاری همسر مقتول اقدام به این کار کرده است.

وی با اشاره به دستگیری سارق خودروهایی مانند پراید و پیکان اظهار کرد: این فرد بعد از سرقت این خودروها اقدام به فروش لوازم داخل خودرو و تایرهای آنها می‌کرده که پس از شناسایی دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان غیر‌بومی بودن مجرمان را از مشکلات این استان دانست و گفت: مردم باید رعایت موارد ایمنی را درباره حفظ اموال خود بکنند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول