اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌گو با فارس عنوان شد

مربیان راهنمایی و رانندگی در زنجان خواهان افزایش حقوق هستند

مربیان راهنمایی و رانندگی در زنجان خواهان افزایش حقوق هستند.

مربیان راهنمایی و رانندگی در زنجان خواهان افزایش حقوق هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بعدازظهر امروز جمعی از مربیان تعلیم آموزش رانندگی استان زنجان مقابل درب سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تجمع و از عدم توجه مسئولان به حقوق اولیه آنان ابراز گله‌مندی کردند.

یکی از مربیان تعلیم آموزش رانندگی استان زنجان در حاشیه این تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  اظهار کرد: یکی از دلایل حضور من و همکارانم عدم افزایش قیمت حق و حقوق مربیان رانندگی در این استان است.

وی خاطرنشان کرد: با تورم موجود همه اجناس افزایش چشمگیری یافته است، ولی حق و حقوق مربیان رانندگی افزایش نیافته است و بنابراین نمی‌توانیم با این دستمزد فعالیت کنیم.

این مربی تعلیم رانندگی استان زنجان با اشاره به هزینه‌های استهلاک ماشین، زندگی و ... تصریح کرد: میزان بنزینی که ماهانه از سوی دولت به همکاران اختصاص می‌یابد بسیار کم بوده و با این میزان نمی‌توان به فعالیت ادامه داد.

وی همچنین از تحت پوشش نبودن مربیان آموزش راهنمایی و رانندگی از بیمه خبر داد و گفت: سال‌هاست مسئولان کشوری به مربیان این بخش وعده داده‌اند که تحت پوشش بیمه قرار خواهند داد ولی تاکنون خبری نشده است و این موضوع نیز یکی از مشکلات مربیان است.

این مربی از ابلاغ نرخ‌نامه جدید تاکسی‌رانی برای افزایش نرخ هزینه افراد تحت پوشش خود در آینده نزدیک خبر داد و از مسئولان خواست: برای حل مشکلات مربیان تعلیم راهنمایی و رانندگی هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول