اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی عملیاتی می‌شود

کنترل 100 درصدی امور ترافیک زنجان به صورت هوشمند

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کنترل امور ترافیک شهری به زودی به صورت 100 درصد هوشمند می‌شود، گفت: هوشمند شدن کنترل ترافیک شهر امور را تسهیل می‌کند.

کنترل 100 درصدی امور ترافیک زنجان به صورت هوشمند

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مستقر شدن دوربین‌های ثابت در میادین پر ازدحام شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این امر به کنترل ترافیک کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه کنترل امور ترافیک شهری به زودی به صورت 100 درصد هوشمند می‌شود، افزود: هوشمند شدن کنترل ترافیک شهر امور را تسهیل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان قطع ارتباط بین رانندگان و پلیس را از برنامه‌های این نیرو در حوزه ترافیک عنوان و اضافه کرد: تا پایان شهریور ماه این ارتباط به صورت کامل قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه کنترل ترافیک شهر زنجان با حضور ماموران برای پلیس و رانندگان مشکل است، ادامه داد: نصب دوربین‌ برای کنترل ترافیک معابر و میادین شهر از مدتی قبل آغاز شده است.

صالحی تاکید کرد: تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های هوشمند به درب منازل ارسال می‌شود.

وی به برخوردهای صورت گرفته با رانندگان خودروهایی اشاره کرد که اقدام به حمل حیوانات مینیاتوری می‌کنند و تاکید کرد: اینگونه اقدامات با عرف و شرع مافات دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با رانندگان خودروهایی که اقدام به آلودگی صورتی و حرکات ناهنجار در سطح شهر می‌کنند هم برخورد می‌شود.

وی به اقدام نیروی انتظامی در روز جوان همزمان با سالروز تولد حضرت علی‎اکبر(ع) اشاره کرد و گفت: پلیس در این روز برای تقویت روابط حسنه با مردم و در راستای ترویج رعایت قوانین و مقررات اقدام به توزیع کلاه ایمنی کرده است.

صالحی به حضور خود برای توزیع کلاه ایمنی در بین مردم اشاره کرد و گفت: کلاه ایمنی در این روز بین رعایت کنندگان قوانین برای تشویق بیشتر آنها و کسانی که کلاه ایمنی نداشتند، توزیع شده است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول