اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان:

200 طلبه در حوزه‌های علمیه زنجان پذیرش می‌شوند

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: امسال 200 طلبه در حوزه‌های علمیه استان پذیرش می‌شوند.

200 طلبه در حوزه‌های علمیه زنجان پذیرش می‌شوند

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 800 دانشجوی طلبگی در حوزه‌های علمیه استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان مشغول به تحصیل در حوزه‌های علمیه استان در سطوح مختلف در حال یادگیری دروس حوزوی هستند، تصریح کرد: اغلب این دانشجویان در سطوح یک، دو و سه مشغول به تحصیل هستند.

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز 200 نفر از طریق آزمون حوزه‌های علمیه در استان پذیرفته شده‌اند، تصریح کرد: پس از برگزاری مصاحبه، این افراد از آغاز سال تحصیلی آینده مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش سطح علمی حوزه‌های علمیه استان تصریح کرد: سالانه در این مراکز فعالیت‌های علمی مختلفی صورت می‌گیرد.

ناصر با اشاره به اجرای برخی از برنامه‌های مناسبتی در حوزه‌های علمیه استان تصریح کرد: اعزام طلاب دانشجو به مناطق مختلف برای تبلیغ و ترویج امور دینی از فعالیت‌هایی است که توسط این مراکز صورت می‌گیرد.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌هایی شامل مراسم اعتکاف و عزاداری ویژه ائمه معصومان (ع) اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها همواره با حضور باشکوه طلاب همراه بوده و با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شده است.

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در اغلب شهرهای استان حوزه علمیه وجود دارد، خاطرنشان کرد: این حوزه‌ها در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره، هیدج و قیدار قرار دارد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول