اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر زنجان:

62 پروژه برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر‌رسمی زنجان تعریف شده است

عضو منتخب شورای شهر زنجان گفت: 62 پروژه برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زنجان تعریف شده است.

62 پروژه برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر‌رسمی زنجان تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل دویران بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی شهرستان زنجان اظهار کرد: 62 پروژه در حوزه شهرداری زنجان برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیررسمی تعریف شده است.

وی به سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زنجان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‎ترین اولویت‎های شورای شهر ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی است.

عضو منتخب شورای شهر زنجان تلاش برای به نتیجه رساندن مصوبات ساماندهی سکونت‌گاه‎‎های غیر رسمی زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در همه جلسات ستاد ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی شهرستان شرکت خواهم کرد و مصوبات را پیگیری می‎کنم.

وی به مجموع پروژه‎های تعریف شده برای سکونت‎گاه‎های غیر رسمی اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع 138 پروژه در این حوزه تعریف شده است.

دویران ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی در زنجان را دارای وجوه مختلف برشمرد و تاکید کرد: برای اجرای پروژه‎ها با هشت نوع فعالیت اجرایی مواجه هستیم.

عضو منتخب شورای شهر زنجان فعالیت‎های کالبدی را یکی از وجوه مهم در ساماندهی سکونت‌گاه‎های غیر رسمی دانست و افزود: باید برای ساماندهی مناسب امور کالبدی این مناطق برنامه‎ریزی کرد.

وی توجه به زیرساخت‎های سکونت‎گاه‎های غیر رسمی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: این سکونت‎گاه‎ها در زیرساخت‎های شهری دچار مشکلات زیادی هستند.

دویران ظرفیت‎سازی برای ساماندهی سکونت‎گاه‏های غیر رسمی را ضروری عنوان کرد و گفت: بهسازی و ساماندهی این مناطق باید با ظرفیت‌سازی اصولی انجام شود.

عضو منتخب شورای شهر زنجان تامین اعتبارات پروژه‎ها را یادآور شد و اظهار کرد: تامین اعتبارات پروژه‎ها به صورت ملی و استانی است.

وی به اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی مناطق اسلام‌آباد اشاره کرد و افزود: 620 میلیارد ریال برای ساماندهی این مناطق مورد نیاز است.

دویران جذب اعتبارات برای به نتیجه رساندن پروژه‎ها را مهم دانست و گفت: باید اعتبارات استانی و ملی برای به نتیجه رساندن پروژه‎ها پیگیری شود.

عضو منتخب شورای شهر زنجان به اعتبارات متعهد شده شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: 1.3 اعتبارات برای ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی توسط شهرداری تخصیص می‌یابد.

وی تشکیل شورا‎یاری محلات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم محلات می‎توان برای توسعه شهر و ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی اقدامات موثرتری انجام داد.

انتهای پیام/73007/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول