اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر زنجان:

فراهم شدن امکان درآمدزایی پایدار از اولویت‌های زنجان است

عضو منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد امور شهری باید به صورت جمعی انجام شود، گفت: فراهم شدن امکان درآمدزایی پایدار برای شهرداری از مهم‌ترین اولویت‌های شهر زنجان محسوب می‌شود.

فراهم شدن امکان درآمدزایی پایدار از اولویت‌های زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فخرالدین رستمی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زنجان به سئوالات خبرنگار فارس در مورد مشکلات شهر و برنامه‌های اولویت‌دار شورای جدید برای کمک به رفع این مشکلات زنجان پاسخ داد.

رستمی با 13 هزار و 439 رای موفق شده است در بین کاندیداها بعد از ناصر صیدی بیشترین آرای مردم را جلب کند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد امور شهری باید به صورت جمعی انجام شود، افزود: فراهم شدن امکان درآمدزایی پایدار برای شهرداری از مهم‌ترین اولویت‌های شهر زنجان محسوب می‌شود.

عضو منتخب شورای شهر زنجان تصریح کرد: انتخاب شهرداری قوی هم بدون داشتن منابع درآمدی پایدار کمک زیادی به بهبود امور شهری نمی‌کند.

رستمی اتمام پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان را از دیگر اولویت‌ها عنوان و اضافه کرد: پایان کار طرح پل سیدالشهدا مهم‌ترین پروژه‌ نیمه تمام شهرداری زنجان است.

وی طرح سبزه‌میدان و ادامه پروژه داود قلی را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای شهر زنجان عنوان کرد و گفت: پیگیری اتمام این پروژه‌ها می‌تواند از اولویت‌های کار در شهر زنجان باشد.

عضو منتخب شورای شهر زنجان بر لزوم پرهیز از نگاه قطبی به امور شهری تاکید کرد و اضافه کرد: مسئولان شهری باید از تفکر بالا و پایین شهری اجتناب و به همه مناطق شهر توجه کنند.

رستمی تاکید کرد: امور و مطالبات مردم ساکن در مناطق حاشیه شهر از جمله شهرک‌های الهیه، کوی فرهنگ، بی‌سیم و اسلام‌آباد باید به صورت ویژه پیگیری شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد درخواست‌های شورای منتخب از مسئولان شهر و استان در امور شهری گفت: تسهیل امور اجرایی شهر از طریق همکاری رئوس یک مثلث متساوی‌الاضلاع که شامل قانون، منتصبات دولت و منتخبان مردم عملیاتی می‌شود.

عضو منتخب شورای شهر زنجان تاکید کرد: پیشبرد امور شهری و شهروندان به طور جد نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان شامل دولتی‌ها و منتخبان البته در چارچوب قانون میسر است.

رستمی در پاسخ به سئوالی در مورد مهم‌ترین مشکل شهر زنجان ادامه داد: نبود یک برنامه جامع در امور شهری و انسجام برای پیشبرد آن مهم‌ترین مشکل این شهر محسوب می‌شود.

رستمی مهم‌ترین آسیب شوراها را داشتن گرایش‌های حزبی دانست و اضافه کرد: باید متوجه بود که دیگران توان پاسخگویی در مورد عملکرد ما را نخواهند داشت ضمن اینکه مسئولیتی هم در این مورد ندارند.

وی در مورد رایزنی‌های انجام شده در مورد انتخاب هیئت رئیسه شورای جدید گفت: کارهایی در این مورد انجام شده ولی باید متوجه بود که هیئت رئیسه باید از دل و دیدگاه نظرات اعضای شورا انتخاب شوند تا توان پاسخگویی به مطالبات مردمی که به آنها اعتماد کرده‌اند را داشته باشند.

عضو منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه منتخبان شورای شهر زنجان به طور حتم در خود توان کمک به حل مشکلات شهری را دیده‌اند که در این عرصه وارد شده‌اند، ادامه داد: در جلساتی که بین اعضای منتخب شورای چهارم شهر زنجان برگزار شده همه را دعوت به تعامل و همکاری کرده است.

رستمی ابراز امیدواری کرد: با وفاق و همدلی بین اعضای منتخب شورای شهر زنجان که از قضا افراد متخصص در حوزه‌های مختلف در میان آنها هم زیاد است، امور شهری با سهولت بیشتری رفق و فتق شده و شهروندان شاهد بهبود امور باشند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول