اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خراسان خبر داد

رونمایی بانک الکترونیکی روزنامه خراسان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خراسان از رونمایی بانک الکترونیکی روزنامه خراسان با عنوان 65 سال فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در روز پنج‌شنبه ششم تیرماه در محل این روزنامه خبر داد.

رونمایی بانک الکترونیکی روزنامه خراسان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

محمد سعید احدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بانک الکترونیکی روزنامه خراسان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در روز پنج‌شنبه ششم تیرماه در محل این روزنامه رونمایی می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خراسان افزود: تمام مطالب روزنامه خراسان از یکم تیرماه 1338 تا پایان اسفند 1387 در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: 14 هزار و 650 شماره نشریه، 155 هزار و 730 صفحه روزنامه، یک‌میلیون و 83 هزار و 757 خبر و مطلب از روزنامه خراسان اسکن شده و وارد این بانک اطلاعاتی شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خراسان تولید این نرم افزار را توسط موسسه فرهنگی خراسان و از مردادماه 89 عنوان کرد و افزود: ماندگاری روزنامه و امکان دسترسی سریع به مطالب از اهداف راه‌اندازی این سامانه بوده است.

احدیان گفت: بنا به نبود امکانات در گذشته و نبود محل نگهداری مناسب جهت آرشیو روزنامه چند شماره از از بین رفته بود که با کمک سازمان کتابخانه‌ها، موزه و اسناد آستان‌قدس و نیز بخش مطبوعات کتابخانه‌های ملی آنها را تامین کردیم.

وی عنوان کرد: فاز دوم نرم افزار به زودی کلید می‌خورد که امکان طبقه‌بندی مطالب نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول