اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گلستان گزارش می‎دهد

دیدار اعضای شورای دوره چهارم با نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس

اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان با نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی دیدار و به بحث و گفت‎و‎گو پرداختند.

دیدار اعضای شورای دوره چهارم با نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان در این روزها برای ایجاد تعامل و همراهی و همکاری در دوران فعالیت شورای چهارم شورا با مسئولان شهری و استانی دیدارهای دوستانه‎ای را برگزار می‎کنند.

در ادامه این دیدارها که در روزهای گذشته با آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، آیت‎الله میبدی و عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس انجام شد این اعضا پیش از ظهر امروز با حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

رضایت نسبی از شورای دوره سوم وجود دارد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار داشت: ارزیابی عملکرد یک مجموعه نیاز به بررسی دقیق و مفصلی دارد اما جا دارد از اعضای دوره سوم تشکر و به این نکته توجه داشته باشیم با توجه به اینکه از 9 نفر اعضای دوره سوم چهار نفر توانسته‎اند اعتماد مردم را برای حضور در دوره چهارم جلب کنند و این نشان از این دارد که مردم از دوره سوم و اعضای منتخب که به دوره بعد آمده‎اند، رضایت نسبی دارند.

 طاهری ادامه داد: اما به طور طبیعی با تغییرهایی که در دوره چهارم ایجاد شده مسئولیت این شورا نیز سنگین‎تر شده و انتظار است با تدبیر مناسب‎تری برای برطرف کردن ضعف‎ها و تقویت نقاط قوت دوره سوم، در دوره چهارم شورا با توکل به خدا و کمک مسئولان و هماهنگی با یکدیگر اقدام شود تا در راه خدمت‎رسانی هرچه بیشتر به مردم گام‎های خوبی برداشته شود.

طاهری با اشاره به دغدغه اعضا در خصوص خلأ‎های قانونی افزود: مجلس و نماینده‎های مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارند تا با برگزاری جلسات مشابه در طول سال و گفت‎و‎گو در خصوص مشکلات و مسائل گوناگون و رفع مشکلات قانونی اقدام کنند و تعامل بیشتری بین شورای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی وجود داشته باشد.

حل مشکلات قانونی و وحدت مردم و مسئولان نظر مشترک اعضای دوره چهارم شورا

سیدمحمد قدس مفیدی عضو دوره چهارم شورای شهر گرگان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه تحصیلات تخصصی من در خصوص ساختمان است و در مدت گذشته با مسائل قانونی مرتبط با ساختمان درگیر بوده‎ام متاسفانه در این راستا مشکلات قانونی وجود دارد که انتظار می‎رود در این خصوص با کمک اعضای شورای اسلامی شهر در رفع این مشکلات گام‎هایی برداشته شود.

صفرعلی پایین محلی عضو دیگر دوره چهارم شورای شهر گرگان گفت: باید بین مردم و مسئولان شهرستان و استان یک ارتباط مستمر وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر می‎خواهیم جهشی در پیشرفت گرگان داشته باشیم باید مردم، نماینده‎های آنها در شورا و مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم در مجلس که یک نهاد ملی و کلان کشوری است یک همدلی، همکاری و وفاق خوب وجود داشته باشد.

این عضو دوره چهارم شورای شهر گرگان پیشنهاد داد تا نمایندگان شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشست‎های فصلی را برگزار کنند تا پیشرفت چشمگیری را در شهر شاهد باشیم.

عضو دیگر دوره چهارم شورای شهر گرگان با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص اختلاف بین نمایندگان و اعضای شورا و حتی بین اعضای شورا اظهار داشت: همپوشانی بین این دو مجموعه و اعضای خود مجموعه شورای شهر و مجلس شورای اسلامی می‎تواند هر نوع اختلافی را از بین ببرد.

مهران فدوی ادامه داد: یکی از فواید تبلیغات انتخابات این بود که با حضور در محل‎ها و مکان‎های مختلف دیدم که زندگی و شهر آن چیزی که ما می‎بینیم نیست و مشکلات بسیاری وجود دارد که می‎توان در حل آنها گام برداشت.

فدوی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که شهر و استان با آن روبرو است مشکلات در صنعت است که باید به آن توجه ویژه‎ای شود.

مردم هیچوقت خدمت خالصانه را فراموش نمی‎کنند

عضو دیگر دوره چهارم شورای شهر گرگان اذعان داشت افتخار می‎کنم که مردم به واسطه شناخت از شهید هزارجریبی نماینده مردم در مجلس که در حادثه یاک ‎40 به دیار ابدی شتافت به وی اعتماد کردند گفت: مردم هیچ‌ وقت خدمت خالصانه را فراموش نمی‎کنند.

نبی‎الله هزارجریبی ادامه داد: با این اعتمادی که مردم به ما کردند و حضور حماسی که در 24 خرداد داشتند مسئولیت ما بسیار سنگین شده و امروز باید با کنار گذاشتن مسائل قومی و جناحی به مردم این شهر خدمت کنسم.

این عضو دوره چهارم شورا بیان کرد: در شهری زندگی می‎کنیم که شهر مومنان است و چشم و امید مردم شهر به 13 نفر عضو شورای شهرشان است و باید طوری عمل کنیم که رضایت مردم جلب شود.

محمد عرب‎احمدی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص دلیل این دیدارها به خبرنگار فارس گفت: این دیدارها برای تعامل و آشنایی بیشتر اعضای دوره چهارم با مسئولان شهری و استانی و همچنین ایجاد هماهنگی بین آنها برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات و معضل‎های اجتماعی پیش‎رو و خدمت‎رسانی بهتر به مردم انجام می‎گیرد.

وی دیدار با عباس پوریانی دادستان مرکز استان گلستان، احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان گلستان، حسین شعبانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان را از برنامه‎های آینده اعضای دوره چهارم اعلام کرد.

انتهای پیام/83004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول