اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

اولویت نخست دولت یازدهم معیشت مردم باشد/ مجلس در کنار دولت است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت نخست دولت یازدهم معیشت مردم است و به این دلیل باید کوشید تا در این راستا گامی اساسی برداشت.

اولویت نخست دولت یازدهم معیشت مردم باشد/ مجلس در کنار دولت است

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: اولویت نخست دولت جدید در ماه‌‌های اولیه آغاز به کار فعالیت در راستای سامان‌دهی به معیشت مردمی باشد و در این زمینه باید تغییراتی اساسی در بازار و وضعیت مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه مردم زیر بار فشار هستند، گفت: مردم در شرایط کنونی فشار زیادی را متحمل می‌شوند و به این دلیل باید کوشید علاوه بر اینکه فشار بر مردم کاهش یابد مقدمات سامان‌دهی وضعیت معیشتی مردم را نیز فراهم کرد.

نوری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه روز به روز بیشتر می‌شود، تاکید کرد: شاهد هستیم که در بازار ثبات خاصی وجود ندارد و این عدم ثبات خانه‌ها را به انباری برای انباشت محصولات غذایی تبدیل کرده است و باید با ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی مردم این مشکل اساسی را برطرف کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم از مشکلات معیشتی به تنگ آمده‌اند، افزود: بارها شاهد بوده‌ایم که مشکلات معیشتی برای خانواده‌ها و مردم معضلاتی به وجود آمده است و در این زمینه باید کوشید تا گامی اساسی در راستای مشکلات موجود برداشت.

*مجلس در کنار دولت است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس در کنار دولت برای رفع مشکلات مردم خواهد بود زیرا رفع مشکلات نیازمند همکاری بین قوه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه رفع معضلات در این زمینه نیازمند کوششی شبانه‌روزی است، گفت: رفع معضلات در زمینه اقتصاد و معیشت باید بر اساس مسائل کارشناسی و زیربنایی باشد و در این زمینه باید تلاش کرد تا گامی اساسی برای رفاه مردم برداریم.

نوری خاطرنشان کرد: مهار تورم و کنترل نقدینگی از جمله مسائلی است که باید در ماه‌های آینده برای رفع معضلات در این زمینه‌ها تلاشی شبانه‌روزی کرد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول