اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نور و محمودآباد در مجلس خبر داد

تصویب بودجه علمی و پژوهشی مناسب در مجلس

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از تصویب بودجه علمی و پژوهشی مناسب در مجلس خبر داد.

تصویب بودجه علمی و پژوهشی مناسب در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین کانون شکوفایی و خلاقیت مازندران در شهرستان نور اظهار داشت: ایران سر آمد فکر، اندیشه،خلاقیت و نوآوری دنیا است و دشمن از این هراس دارد.

عضو خانه ملت با اشاره به فضای جدید با بازگشایی کانون خلاقیت در مازندران و شهرستان نور ابراز داشت: کانون نیاز امروز جامعه دانش بنیان است و یک جامعه دانش‌بنیان ناگزیر است از دالان نوآوری، شکوفایی و خلاقیت برای رسیدن به نتیجه مطلوب عبور کند.

وی با اشاره به اینکه اختراعات، ابتکارات و خلاقیت‌های فراوانی وجود داشته و دارد اما محلی برای گردآوری و شکوفایی آن وجود نداشت، افزود: این کانون می‌تواند پشتوانه همه مخترعان و مبتکران و دانش‌پژوهان باشد.

فیاضی ابراز داشت: تفکر خلاقانه در جامعه مترقی امروز امری ضروری است و برای این منظور لازم است دانش‌آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان به سمت کانون هدایت شوند و ایده‌های خود را معرفی کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه دانش‌بنیان یعنی شکل‌گیری جامعه بر اساس دانش و پیدا کردن هویت علمی که بتوان به واسطه بار علمی و پژوهشی قدرت جهانی پیدا کند نه به واسطه قدرت نظامی، ترس دشمن از ایران فناور و دانش‌بنیان است.

وی تصریح کرد: همه دنیا می‌داند در ایران اسلامی جنگ بر اساس آموزه‌های دینی و دفاع است و می‌دانند که ما خود را برای مقابله علمی و فناوری توانمند می‌سازیم و نظام سلطه این را نمی‌پذیرد و می‌خواهد ایران گرسنه و بی‌سواد باشد.

فیاضی اذعان داشت: به برکت انقلاب و رهبری ایران در عرصه علم و فناوری به توانمندی مطلوب رسیده است.

انتهای پیام/86022/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول