اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

رمضان ماه خودسازی و بندگی است

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه خودسازی و بندگی است.

رمضان ماه خودسازی و بندگی است

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماه رمضان ماه آمرزش بندگان و رسید به قرب الهی است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند است، تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) همواره به این کار مبادرت ورزیده و به امور نیازمندان رسیدگی می‌کردند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به تاکیدات پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در زمینه ماه مبارک رمضان و لزوم بهره‌مندی از فیوضات این ماه افزود: ماه رمضان فرجه‌ای است که خداوند برای آمرزش بندگان قرار داده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تقدیر انسان‌ها نوشته می‌شود، اضافه کرد: بندگان باید تلاش کنند تا تقدیر خوب و سرشار از معنویت برای آنها نوشته شود.

موسویون با بیان اینکه در این ماه دعاهای انسان‌ها مورد قبول درگاه خداوند قرار می‌گیرد، ادامه داد: ماه رمضان یک فرجه و شرایط ویژه برای آمرزش الهی است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

وی همچنین با تاکید بر رسیدگی به خانواده‌های نیازمند در این ماه مبارک و الهی افزود: در این ماه نباید آسوده خاطر باشیم در حالی که برخی از بندگان خدا قادر به تامین معاش خود نیستند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای نگرش دوباره به اعمال و رفتار است، گفت: تزکیه نفس، دوری از محرمات و خودسازی مهم‌ترین‌ دستاوردی است که هر فرد می‌تواند در این ماه مبارک کسب کند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول