اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبگرم معدنی فردوس خبر داد

افزایش 35 درصدی مراجعه‌کنندگان به آبگرم معدنی فردوس

مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس از افزایش 35 درصدی آمار مراجعه‌کنندگان به مجموعه آبگرم معدنی فردوس خبر داد.

افزایش 35 درصدی مراجعه‌کنندگان به آبگرم معدنی فردوس

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: آبگرم معدنی فردوس به عنوان بزرگ‌ترین قطب آبدرمانی شرق کشور روزانه پذیرای تعداد زیادی مسافر و گردشگر از شهرهای مختلف کشور است.

وی ادامه داد: با وجود کاهش مسافرت‌ها در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، آمار مراجعه کنندگان به آبگرم معدنی فردوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 35 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس افزود: با جذب 35 درصدی میزان مراجعه کنندگان به آبگرم معدنی فردوس، این مجموعه همچنان به عنوان پربازدید‌کننده‌‌ترین جاذبه گردشگری خراسان جنوبی مطرح است.

اکبری تصریح کرد: امکانات لازم برای رفاه مسافران و گردشگران در مجموعه آبگرم معدنی فردوس فراهم شده که وجود 21 سوئیت اقامتی، 10 اتاق، 30 کانکس، دو استخر آبدرمانی و پارکینگ با ظرفیت 120 خودرو از جمله این امکانات است.

مراجعه 43 هزار نفر به آبگرم معدنی فردوس

وی با اشاره به استقبال زیاد مسافران و گردشگران از مجموعه آبگرم معدنی فردوس، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 43 هزار و 700 نفر به این مجموعه مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی فردوس ساخت دو واحد اقامتی جدید، احداث 28 چشمه سرویس بهداشتی و کاشت دو هزار و 500 اصله نهال را از جمله اقدامات انجام شده امسال در مجموعه آبگرم معدنی فردوس عنوان کرد.

اکبری همچنین از احداث نخستین اردوگاه امدادی، فرهنگی در مجموعه آبگرم معدنی فردوس خبر داد و گفت: این اردوگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع شامل دو آشپزخانه مرکزی، 26 اتاق، سرویس بهداشتی، حمام و سالن کنفرانس 160 نفری است.

وی افزود: نخستین اردوگاه امدادی، فرهنگی خراسان جنوبی با پیشرفت 80 درصدی و صرف اعتبار 900 میلیون تومان، هفته دولت در مجموعه آبگرم معدنی فردوس به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/69007/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول