اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد

رضایت 90 درصدی مسافران از مراکز اقامتی فرهنگیان در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 90 درصد مسافران از ارائه امکانات در ستادهای اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین رضایت دارند.

رضایت 90 درصدی مسافران از مراکز اقامتی فرهنگیان در قزوین

جعفر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه هر ساله از مسافران در مورد کیفیت ارائه امکانات و خدمات در ستادهای اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین نظرسنجی می‌شود، اظهار داشت: طبق این نظرسنجی در سال گذشته 90 درصد مسافران از نحوه ارائه امکانات در این ستادها رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه امکانات رفاهی و تفریحی در اسکان‌های موقت فرهنگیان هر ساله تقویت و مجهزتر می‌شود، ابراز داشت: مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش استان قزوین تلاش می‌کنند با افزایش امکانات رفاهی و تفریحی در این اسکان‌ها رضایت مسافران را ارتقا دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فرهنگیان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز اسکان خود را به صورت اینترنتی رزرو می‌کردند، اذعان داشت: آنان می‌توانند در ایام تعطیلات تابستان مکان اسکان خود را به صورت حضوری نیز رزرو کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت اسکان فرهنگیان در فصل تابستان سه ماه و مدت زمان تعطیلات تابستانی نسبت به ایام نوروز بیشتر است به همین دلیل مسافران در این فصل اسکان خود را به صورت حضوری رزرو می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: طرح اسکان موقت فرهنگیان از اواخر خرداد سال جاری در استان قزوین شروع شده و تا 15 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول