اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف طالقان مطرح کرد

امامزادگان طالقان میزبان گردشگران و مسافران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امامزادگان در شهرستان طالقان میزبان گردشگران و مسافران خواهند بود.

امامزادگان طالقان میزبان گردشگران و مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، حجت‌الاسلام محمد رزاقی افزود: توجه به گردشگری مذهبی در دستور کار اوقاف طالقان قرار گرفته است و در این راستا ارائه خدمات مناسب در بقاع متبرکه طالقان نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور گردشگران و مسافران در ایام پرتردد در امامزادگان طالقان، شاهد ارائه مناسب خدمات در این بقاع متبرکه هستیم.

رزاقی افزود: توجه به گردشگری مذهبی در دستور کار اوقاف طالقان قرار گرفته است و ما در تلاش هستیم تا امکانات بیشتری را برای استفاده زائران فراهم نماییم.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان طالقان تاکید کرد: در ایام تابستان طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

رزاقی از عموم مردم دعوت کرد ضمن حضور در امامزادگان طالقان و استفاده از فضای معنوی این بقاع متبرکه، از طبیعت سرسبز این منطقه نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول