اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

تجهیز 1700 کلاس درس برای اسکان مسافران تابستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: یک هزار و 700 کلاس درس برای ستاد اسکان مسافران در ایام تابستان در استان همدان پیش‌بینی کردیم.

تجهیز 1700 کلاس درس برای اسکان مسافران تابستانی

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به ایام تابستان و شرایط آب و هوایی مساعدی که استان همدان دارد مسافران زیادی در این فصل به همدان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به فراهم آوردن امکانات و خدمات مناسب برای مسافران عنوان کرد: برای فصل تابستان 198 مدرسه را با خدمات مختلف و بر اساس درجه‌بندی در اختیار ستاد اسکان قرار دادیم تا پذیرای مسافران تابستانی  باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: از این 198 مدرسه یک‌هزار و 700 کلاس درس را برای ستاد اسکان در استان همدان پیش‌بینی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان مسافران به صورت ویژه در مراکز اقامتی فرهنگیان، کلاس‌های ویژه و کلاس‌های عادی پذیرای مسافران در فصل تابستان هستند.

حسنی‌محتشم بیان داشت: از این تعداد کلاس 90 اتاق از اتاق‌های خانه معلم و مجتمع فرهنگی میلاد نور برای ستاد اسکان مسافران و فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستان در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: 451 کلاس به صورت تمام تجهیز شامل تلویزیون، یخچال، فرش، چهار تخته پتو و حمام به صورت مشترک در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: 351 کلاس نیز به صورت نیمه تجهیز شامل تلویزیون و یخچال به صورت مشترک در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت و 800 کلاس نیز به صورت معمولی شامل زیرانداز، پتو و تلویزیون و یخچال مشترک برای مدارس ستاد اسکان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: افراد عادی نیز به جز فرهنگیان می‌توانند با ثبت نام در محل ستاد اسکان از امکانات ستاد اسکان برای مسافران استفاده کنند.

انتهای پیام/89007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول