اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

استقبال گردشگران و مسافران از تور مهیج اردبیل‌گردی

شهردار اردبیل گفت:‌ تور اردبیل‌گردی که برای دومین بار است در اردبیل و با هدف حضور گردشگران و مسافران در مکان‌های تاریخی، دیدنی، گردشگری و تفرجگاه‌های اردبیل انجام شده با استقبال خوب هموطنانمان روبرو بوده است.

استقبال گردشگران و مسافران از تور مهیج اردبیل‌گردی

شهردار اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در استقبال از مسافران و گردشگران در چهار ورودی شهر چادرهای راهنمای مسافران و گردشگران را دایر کردیم که در این چادرها بسته‌های فرهنگی، معرفی توانمندی‌های گردشگری، نقشه و بروشور در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا با آشنایی و شناخت بیشتر در استان اردبیل ایام سفر و تعطیلات خود را خوش و خرم بگذرانند.

صدیف بدری عنوان کرد: در کنار این کار و با تجربه‌ای که از تعطیلات نوروزی امسال کسب کردیم اتوبوس‌های گردشگری و تورهای اردبیل‌گردی چند روزی است در اردبیل فعالیتش را آغاز کرده و گردشگران و مسافران با حضور در محل تعیین شده در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ثبت نام انجام داده و از ساعت 16 عصر در قالب این اتوبوس‌ها و تورهای گردشگری از مکان‌های گردشگری مختلف اردبیل به ویژه شورابیل و ابنیه‌های تاریخی و فضاهای دیدنی این شهر بازدید کرده و با تاریخچه و سوابق آنها آشنا می‌شوند.

شهردار اردبیل ادامه داد: در این تور گردشگری و اردبیل‌گردی کارشناسان میراث فرهنگی و موزه تاریخ طبیعی اردبیل در کنار بازدید مسافران و گردشگران توضیحاتی را به آنها ارائه می‌کنند تا این مسافران و گردشگران با اطلاعات جامع و کامل‌تر حضور پیدا کرده و با تاریخچه این مکان‌ها و فضاها بیشتر و بهتر آشنا شوند.

برپایی جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه»

بدری با بیان اینکه با هدف تجلیل و تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، شهرداری اولین جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» را برگزار می‌کند، افزود: با توجه به اینکه معتقدیم رسانه‌ها و خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان و همچنین شناساندن استعدادهای ناب مردم این منطقه هستند و بهتر می‌توانند نظرات و انتقادات مردمی را به ما منتقل کنند از این جهت رسانه‌های گروهی به ویژه نشریات محلی و خبرگزاری‌های فعال همکاران همراه و صدیق ما هستند که قطعاً برگزاری این جشنواره‌ها بهانه‌ای برای ارتباط بیشتر با تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و مجموعه شهرداری است.

این مسئول تصریح کرد:‌ ما در تلاش هستیم تا با برگزاری این جشنواره ارتباط بیش از پیش بین تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و شهرداری برقرار کنیم تا ضمن افزایش انگیزه زحمتکشان عرصه اطلاع‌رسانی برای تولید و انتشار آثار رسانه‌ای با کیفیت، تلاش و کوشش بر این باشد تا از زحمات آنها نیز به نحوی که در حد امکان و وسع‌مان باشد قدردانی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین جشنواره «شهرداری اردبیل، در آیینه رسانه» در پنج محور تیتر، خبر، گزارش، مقاله و عکس با ارائه آثار فعالان این عرصه برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در فاصله زمانی اول فروردین سال 91 تا پایان تیر ماه 92 به شهرداری اردبیل واحد روابط عمومی تحویل دهند.

انتهای پیام/62005/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول