اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کسب جواز حضور در تیم ملی توسط کاراته‌کای قزوینی

امیر رضا میرزایی کاراته‌کای شایسته نوجوان قزوینی با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان را کسب کرد.

کسب جواز حضور در تیم ملی توسط کاراته‌کای قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میرزایی کاراته‌کای شایسته قزوینی که در وزن 57- کیلوگرم به عنوان تنها نماینده استان در رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی کاراته کشورمان شرکت کرده بود، در نهایت با شکست رقیبان خود به همراه عرشیا دلاور از تهران موفق شد جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کند.

در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان، ابتدا کاراته‌کاها به صورت تک‌حذفی به مصاف رقیبان رفتند و در پایان دو کومیته‌کا به مرحله دوره‌ای راه یافته و با مدال‌آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی آسیا و نفرات اول و دوم قهرمانی کشور رقابت کردند.

در جریان رقابت‌های درون‌اردویی کاراته قهرمانی نوجوانان کشور 57 کاراته‌کا در سالن شهید کبکانیان تهران با یکدیگر رقابت کردند که در پایان با انجام 40 مبارزه حذفی و 43 مبارزه دوره‌ای در نهایت 11 ورزشکار جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی را به دست آوردند.

در وزن 52- کیلوگرم محمد شاد از گیلان و رضا عنایتی از مازندران در وزن 63- کیلوگرم ،صابر پوریان از آذربایجان غربی، امین ساکت از آذربایجان شرقی و محمد‌حسن‌زاده از البرز، در وزن 70- کیلوگرم الیاس محمدزاده از گیلان و صالح اباذری از مرکزی و در وزن 70+ کیلوگرم رضا خوش‌کلام از گیلان و برداد تیشه‌گران از هرمزگان به ترتیب به شکست رقیبان خود راهی اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان شدند.

زمان اردوهای آماده‌سازی تیم نوجوانان کاراته کشورمان به زودی اعلام خواهد شد و کاراته‌کاهای کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی امارات که آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/77004/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول