اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی

5 کاراته‌کای قزوینی به روی تاتامی می‌روند

رقابت‌های انتخابی کاراته تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان فردا در حالی برگزار می‌شود که پنج کاراته‌کای قزوینی به روی تاتامی می‌روند.

5 کاراته‌کای قزوینی به روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این استان در جریان رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی دارای پنج نماینده است که این کاراته‌کاها در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

میلاد ایوبی کاراته‌کای وزن 51 - کیلوگرم تنها نماینده قزوین در رده سنی نوجوانان را تشکیل می‌دهد که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید به مصاف حریفان سرسخت خود برود.

اما کاراته استان در رده سنی جوانان با چهار نماینده شرکت می‌کند؛ به طوری که سجاد برج‌علی‌زاده و علیرضا میرزایی هر دو در اوزان 55- کیلوگرم رو در روی رقیبان قرار می‌گیرند.

محمدجواد مرادی در وزن 61- کیلوگرم و امیرمحمد مؤمنی در وزن 76- کیلوگرم از دیگر کاراته‌کاهای قزوینی هستند که در رده سنی جوانان برای رقابت با رقیبان به روی تاتامی می‌روند.

البته میرزایی کاراته‌کای وزن 55- کیلوگرم با توجه به عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی کشور جواز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را به دست آورده است و چهار کاراته‌کای دیگر استان در این مسابقات به انتخاب کادر فنی تیم ملی و بنا به پیشنهاد هیئت کاراته قزوین در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند.

صفرعلی بیگدلی، علی قاسمی و قسمت آسیابری به عنوان مربی، ورزشکاران استان را در جریان رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی همراهی می‌کنند.

به هر حال کاراته‌کاهای قزوینی باید در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا با کسب موفقیت بتوانند مزد زحمات و خستگی‌های خود را دریافت کنند و به نوعی با حضور در ترکیب ثابت تیم کاراته کشورمان، آینده درخشان ورزشی خود را تضمین کنند.

رقابت‌های انتخابی کاراته‌کاها در رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش کومیته در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول