اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها در سمنان

برترین‏های کاراته بسیج کشور معرفی شدند

برترین‏های رقابت‏های کاراته بسیج کشور با پایان این دوره از پیکارها در سمنان معرفی شدند.

برترین‏های کاراته بسیج کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان، معاون تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: نتایج نهایی مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور در رده‏های سنی نوجوانان و جوانان پسر در سالن الغدیر سمنان اعلام شد.

صادق هروی بیان کرد: در رده سنی جوانان و در وزن منهای 40 کیلوگرم، علی مرادیان از کرمانشاه، علی ثابت از اصفهان و به صورت مشترک محمدحسن مهدی‏زاده از کرمان و حمیدرضا اسماعیلی از همدان مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در وزن منهای 50 کیلوگرم، آرین کاکائی از کرمانشاه، یزدان رضایی از گیلان و به طور مشترک مهدی اکبریان از قم و مسعود اور از خراسان رضوی به ترتیب رتبه‏های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در وزن منهای 61 کیلوگرم، حسین میرزایی از قزوین، محمد جلالی از قم و به صورت مشترک محمدعلی مرادی از تهران بزرگ و پیمان فغامی از خوزستان به ترتیب مقام‏های اول تا سوم را از آن خود کردند.

هروی ادامه داد: در وزن منهای 76 کیلوگرم، رضا طهماسبی از قم و عارف مددی از خراسان رضوی و به صورت مشترک محمدرضا عسگری از قزوین و محمدرضا یوسفی از تهران بزرگ به ترتیب مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: پس از پایان این دوره از مسابقات، مازندران با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز، مقام اول، کرمانشاه با کسب دو مدال طلا و یک برنز مقام دوم و قم با کسب یک مدال طلا، سه برنز مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول