اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اهواز خبر داد

اجرای طرح ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه طرح ویژه ماه مبارک رمضان در حال تهیه و ابلاغ است، اضافه کرد: این طرح در ساعات منتهی به افطار با تشدید بیشتر و همراه تمهیدات ترافیکی اجرا خواهد شد.

اجرای طرح ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدحسین سیدحقیقی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خوزستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از همه فروشندگانی که کار عرضه اغذیه را انجام می‌دهند می‌خواهیم در ماه میهمانی خدا حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و ضوابط لازم را رعایت کنند.

*اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی اهواز در ادامه گفت: از همه شهروندان نیز می‌خواهم اگر به هر دلیلی روزه نمی‌گیرند از تظاهر به روزه‌خواری در معابر عمومی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه طرح ویژه ماه مبارک رمضان در حال تهیه و ابلاغ است، اضافه کرد: این طرح در ساعات منتهی به افطار با تشدید بیشتر  و همراه تمهیدات ترافیکی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شده است تا شهروندان بدون دغدغه به عبادت و راز و نیاز بپردازند.

*اعدام عبرتی برای مقابله با افکار خشن است

سیدحقیقی با بیان اینکه افرادی که افکار خشن در سر دارند از سرنوشت مجرمان عبرت بگیرند افزود: به این افراد هشدار داده می‌شود که از سرنوشت این افراد درس بگیرند زیرا نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عاملان این جرائم با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

وی در ادامه به دستگیری چند تن از مجرمان اشاره کرد و گفت: کیفرخواست صدور حکم اعدام برای افرادی که به تازگی به دلیل ارتکاب جرم‌های خشن دستگیر شده‌اند صادر شده است که در حال طی مراحل قانونی است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی اهواز، این افراد به جرم سرقت‌های به عنف و مسلحانه در دو ماه اخیر دستگیر شده‌اند.

*برخورد با رفتارهای پرخطر خودروها

سیدحقیقی در ادامه با هشدار به خودروهایی که رفتارهای پرخطر دارند و آلودگی صوتی در شهر ایجاد می‌کنند تاکید کرد: برخی در کاروان‌های عروسی سبب بروز راه‌بندان می‌شوند که این خودروها شناسایی و با آنها برخورد لازم می‌شود.

وی تصریح کرد: ممکن است در حین ارتکاب جرم این خودروها توقیف نشوند ولی شماره پلاک خودرو ثبت و یک‌صد هزار تومان جریمه نقدی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی اهواز در پایان گفت: پس از تشکیل پرونده نیز به جرم اخلال در نظم عمومی به مراجع قضایی معرفی و با آنها برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/72010/ج40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول