اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد خبر داد:

اعزام 150 مبلغ، ویژه‌ رمضان در نظرآباد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد از آمادگی کامل این اداره جهت اعزام 150 مبلغ ویژه ماه رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

اعزام 150 مبلغ، ویژه‌ رمضان در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام مهدی احمدوند، گفت: ‌تبلیغات اسلامی نظرآباد با رصد نیازمندی‌های فرهنگی و دینی مناطق مختلف شهرستان در راستای پاسخگویی به سئوالات اعتقادی و دینی مردم نظرآباد و تنکمان، آمادگی کامل برای اعزام مبلغین ویژه ماه مبارک رمضان 1434 هجری به مناطق مختلف این شهرستان را دارد.

احمدوند اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز پیش‌بینی می‌شود بیش از 150 مبلغ و مبلغه برای حضور در مناطق مختلف در ماه رمضان به مساجد، تکایا و حسینیه‌های شهر و روستا در نظرآباد اعزام شوند.

وی افزود: به دلیل اهمیت مسئله تبلیغ و نقش مؤثر آن در تعالى فرهنگ و اطلاعات اسلامى افراد جامعه و بهره‏‌ورى هر چه بیشتر از طلاب علوم دینى برای نشر و گسترش معارف دینى نظم و سازماندهى امور تبلیغى، ارائه خدمات فرهنگى تبلیغى به سراسر کشور و نقاط نیازمند به مبلغ و تبلیغات دینى از جمله مسائلى است که ضرورت اعزام مبلغ را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام احمدوند، گفت: حضور مبلغان می‌تواند فضای معنوی جامعه را تقویت کرده و بسیاری از شبهات دینی را از اذهان جوانان پاک کند و پاسخ‌های مناسبی در مقابل تهاجم فرهنگی علیه ایران اسلامی باشد.

 احمدوند بیان داشت: مبلغان اعزامی برنامه‌های مختلفی را در ماه رمضان در مساجد و تکایا دارند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تشکیل کلاس‌های مختلف قرآنی، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق اشاره کرد.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول