اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن کرمان پیشنهاد داد

تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی کرمان

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان گفت: پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در استان کرمان برای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی تشکیل شود و با اختیارات خود نسبت به حل آنها اقدام کند.

تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی کرمان

به گزارش فارس از کرمان، علی‌اکبر مشرفی ظهر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی استان کرمان اظهار داشت: کشور ما در یک تحریم بی‌سابقه به سر می‌برد و محور جنگ واحدهای صنعتی و اقتصادی کشور است و به راستی هدف بزرگی را دشمن دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این تحریم‌ها در دنیا بی‌سابقه هستند، ابراز داشت: در زمان جنگ تحمیلی تمام امکانات و مقامات کشوری در خدمت جنگ بودند و امروز هم باید تمام امکانات کشور و مقامات در راستای جنگ اقتصادی امروز باشد و جنگ امروز نابرابر‌تر از جنگ دیروز است.

مشرفی تصریح کرد: حل مسائل معدنی و تولیدی می‌تواند راه حل مناسبی در برابر جنگ نابرابر باشد.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که واحد‌های صنعتی در استان کرمان و کشور دارند، مسئله سرمایه در گردش است و در سال گذشته پول کشور 30 درصد کاهش داشته است و برای گشایش اعتبار باید پول زیادی را پرداخت کنند.

مشرفی بیان داشت: حدود 100 و 30 میلیارد تومان سرمایه در گردش به استان کرمان اختصاص یافته است که به 75 واحد صنعتی، معدنی و تولیدی اختصاص داده شده است که هنوز سیستم بانکی آن را پرداخت نکرده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت  استان کرمان عنوان کرد: با افزایش تولید ناخالص کشور امیدواریم جزو 10 کشور برتر اقتصادی دنیا قرار گیریم و در حال حاضر رتبه 20 دنیا را داریم.

مشرفی گفت: حل مسائل اقتصادی واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدی راه حلی است که با استفاده از آن می‌توان در جنگ نابرابر اقتصادی در برابر دشمنان ایستاد.

وی سرمایه در گردش را یکی از مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی ذکر کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در استان کرمان برای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی تشکیل شود و با اختیارات خود نسبت به حل آنها اقدام کند.

انتهای پیام/80018/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول