اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی:

34 طرح صنعتی و معدنی خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از بهره‌برداری 34 طرح صنعتی و معدنی در خراسان‌رضوی با سرمایه‌گذاری هزار و 286 میلیارد ریال خبر داد.

34 طرح صنعتی و معدنی خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، ناصر فخرموحدی اظهار داشت: 34 طرح صنعتی و معدنی در خراسان‌رضوی با سرمایه‌گذاری هزار و 286 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این واحدها در هفته صنعت و معدن در شهرهای فریمان، نیشابور، مشهد، تربت حیدریه، سرخس و جوین به بهره‌برداری رسیده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال هزار و 110 نفر فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت این واحدها در مجموع میزان هزار و 286 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و 1.3 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه این واحدها بالغ بر 571 هزار تن است، تصریح کرد: ساخت خمیر کاغذ و مقوا، فرآورده‌های لبنی و آبمیوه، شمش فولاد، مخازن فایبرگلاس، ساخت انواع ورق و پروفیل آهنی، انواع پروفیل آلومینیوم، تصفیه و بسته‌بندی روغن، انواع محصولات بهداشتی، انواع تینرهای روغنی و عایق رطوبتی، انواع نان و شیرینی، محافظ جاده انواع تابلوی فلزی راهنمای ترافیک از جمله محصولات و زمینه‌های کاری این طرح‌های تولیدی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی یادآور شد: همچنین طرح‌های تولید انواع قیر و عایق رطوبتی، انواع شوینده و پاک کننده‌ها، ریخته‌گری آهن و فولاد، ریخته‌گری پوسته‌ای فولاد، سیانور سدیم، اتیلن، انواع بیسکویت، کیک، کلوچه و شیرینی، چرم مصنوعی، بتن آماده، فرآوری و بسته‌بندی خشکبار، جعبه کارتن، ظروف آشپزخانه چینی، ریخته‌گری انواع چدن و تصفیه دوم روغن با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/70006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول