اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و معدن بردسکن خبر داد

اشتغال 430 نفر در واحدهای معدنی و صنعتی بردسکن

رئیس اداره صنعت و معدن بردسکن از اشتغال 430 نفر در واحدهای معدنی و صنعتی این شهرستان خبر داد.

اشتغال 430 نفر در واحدهای معدنی و صنعتی بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اشرفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردسکن از ایجاد اشتغال 430 نفر در واحدهای معدنی و صنعتی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در شهرستان بردسکن 23 واحد معدنی دارای مجوز هستند که 11 واحد فعال و 12 واحد غیرفعال هستند.

وی افزود: در این شهرستان 31 پروانه واحد صنعتی دارای اخذ مجوز داریم که 25 واحد فعال هستند و پنج واحد دیگر غیر فعال است.

محمداسماعیل یعقوب‌زاده، فرماندار بردسکن نیز اظهار کرد: به دلیل تحریم‌ها و اختصاص نیافتن اعتبار در سال گذشته، خیرین سلامت شهرستان بردسکن با توجه به ضرورت ساخت مرکز بهداشتی درمانی در این شهرستان کار ساخت این مجموعه را به عهده گرفتند که بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه در بر دارد.

فرماندار بردسکن نیز از ساخت یک مرکز استراحتگاهی و نمازخانه در سه راهی درونه بردسکن خبر داد و گفت: با توجه به تردد روزانه صدها وسیله سبک و سنگین از استان‌های سمنان، یزد و اصفهان از محور بردسکن به درونه که در این مکان، استراحتگاهی برای مسافران و زائران وجود نداشت با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم‌الانبیای این مجموعه ساخته می‌شود.

وی به مشکل کم آبی در 20 روستای کوهپایه‌ای بردسکن اشاره کرد و از دستگاه‌های خدمات‌رسانی خواستار اقدام فوری شد.

فرماندار بردسکن در این جلسه از پیگیری مدیر صدا و سیما در راه اندازی شبکه دیجیتال این شهرستان تقدیر نمود و از روحانیان خواست در ماه مبارک رمضان نسبت به آگاهی‌رسانی مردم و مخاطبین خود به ویژه جوانان در امور مختلف دینی و فرهنگی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)بردسکن نیز در ادامه این جلسه از کسب رتبه نخست این مدیریت در بین شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی در بحث توسعه مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: سال 91 سهم این شهرستان در رسیدگی محرومان از حیث کمک‌های خیرین 15 میلیارد ریال بود که صد در صد تامین شد.

وی سهم سال 92 این شهرستان را در بحث خودیاری و کمک خیرین به مبلغ 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به این کمیته از سوی خیرین کمک شده است.

انتهای پیام/70021/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول