اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از 17 تیرماه سال جاری در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه طرح ضیافت اقلام اساسی و مورد نیاز مردم توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: کالاهای مورد نیاز مردم در این نمایشگاه‌ها با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه طرح ضیافت تا 23 تیرماه سال جاری در استان دایر است، تصریح کرد: مردم می‌توانند هر روز ساعت 14 تا 21 به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه از جمله اقلام اساسی و ضروری مردم که در نمایشگاه عرضه می‌شود شامل گوشت، برنج، روغن، شکر، رب، شوینده و ... است، اضافه کرد: به برخی از کالاها نیز توسط خود غرفه‌داران تخفیف ارائه می‌شود.

شریفی با بیان اینکه در مجموع 30 غرفه در نمایشگاه طرح ضیافت استان زنجان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان برگزار می‌شود، یادآور شد: در شهرستان‌های مختلف استان نیز واحدهای فروش فوق‌العاده دایر می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با تاکید بر اینکه پس از پایان نمایشگاه عرضه مستقیم در شهر زنجان، 72 واحد صنفی در قالب فروش فوق‌العاده اقدام به عرضه کالاهای مورد نیاز مردم می‌کنند، تصریح کرد: مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را از این فروشگاه‌ها تهیه کنند.

وی همچنین در زمینه نرخ زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه قیمت‌ها در دست بررسی است، گفت: به دلیل بالا رفتن نرخ مواد اولیه تهیه این شیرینی‌جات باید قیمت زولیبا و بامیه دقیق‌تر بررسی شود.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول